Дидактична обробка технічних розв'язань винахідницьких задач
Abstract
У статті обговорюються проблеми дидактичної обробки технічних розв'язань винахідницьких задач. Розглянуто два нові методичні засоби: схема аналізу педагогом винахідницьких задач з відомим технічним розв'язанням і схема розв'язання учнями і студентами навчальних винахідницьких задач різних типів. В статье обговариваются проблемы дидактической обработки технических решений изобретательских задач. Рассмотрены два новых методических средства: схему анализа педагогом изобретательских задач с известными техническими решениями и схему решения учениками и студентами учебных изобретательских задач разных типов. The article discusses the problems of didactic processing of technical solutions of inventive problems. Two new methodological tools are considered: the scheme of the teacher's analysis of inventive problems with known technical solutions and the scheme for solving students 'and students' learning inventive tasks of various types.