Search
Now showing items 1-10 of 33
Джерела до вивчення українсько-польських культурних відносин (2000–2012 роки)
(Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2014)
У статті проаналізовано джерельну базу вивчення українсько-польських культурних відносин у 2000–2012 рр. Здійснено поділ джерел на окремі групи (неопубліковані та опубліковані),
надано їх коротку характеристику, а також ...
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...
Образ Польщі і поляків у громадській думці Великої Британії після розширення ЄС 2004
(Вінниця, 2013)
В статті розглядається образ Польщі і поляків, що склався у Великій Британії після
вступу Республіки Польщі до Європейського Союзу і визначаються ключові соціально-
економічні і політичні чинники, завдяки яким формувався ...
Культурна співпраця України та Польщі в рамках підготовки та проведення «Євро 2012»
(Вінниця, 2013)
В статті розглянуті окремі приклади культурної співпраці України та Польщі в рамках
підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012». Проаналізовано спільні
культурні заходи, що сприяли популяризації ...
Україна-Польща: історичне сусідство
(Вінниця:ТОВ «Нілан- ЛТД», 2017)
Рік Польщі у Великій Британії (травень 2009–червень 2010) в контексті формування національного бренду
(Вінниця, 2015)
Досліджено проведення Року Польщі у Великій Британії (травень 2009 – червень 2010), проаналізовано, наскільки організовані заходи відповідали загальній концепції національного брендінгу Республіки Польщі («творчої напруги»), ...
Разработка концепции брендинга Республики Польши в 2003-2005 годах
(Махачкала : Апробация, 2014)
Розглядаються дії польського уряду в 2003-2005 рр., направлені на формування міжнародного бренду Республіки Польщі в рамках «Програми просування економіки Польщі до 2005 року».
Роль вищої школи у формуванні польського національного бренду на початку XXI ст.
(2015)
У статті показано, що ефективна політика у сфері брендінгу польської освіти на початку ХХІ століття стала органічною частиною загальної стратегії формування позитивного іміджу польської держави і уможливила досягнення ...
Лех Валенса – символ польської революції, держави, демократії і гомофобії
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються деякі аспекти боротьби лідера «Солідарності» і президента Республіки Польщі Леха Валенси за права більшості: спочатку проти соціалістичного уряду, а потім – гомосексуальної меншості.
Суспільний та правовий вимір гміни в системі місцевого самоврядування Республіки Польща
(Вінниця, 2015)
У статті досліджуються соціальні та правові аспекти гміни як найменшої адміністративної структури в Польщі. Дослідження визначає різноманітність функцій та когнітивних сфер, на які поширюється цей термін, включаючи громаду, ...