Browsing Наукові публікації. Виступи by Issue Date
Now showing items 41-60 of 207
-
Базові параметри концепцій виховання
(Вінниця : Планер, 2011)У статті визначаються базові параметри, які характеризують суб’єктивний "образ виховання" педагогів і визначають різноманітні підходи до розуміння сутності виховання. -
Груповий тренінг як засіб розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів
(Вінниця : Планер, 2011)У статті розкриваються теоретичні засади (різновиди, принципи, етапи, методи, ефекти) застосування групового тренінгу як засобу педагогічної підтримки розвитку особистісної зрілості студентів педагогічних ВНЗ. -
Принципи педагогічної підтримки розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів
(Донецьк : Інновація, 2012)Розглядаються принципи педагогічної підтримки розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів: діалогізація, проблематизація, персоналізація педагогічної взаємодії, забезпечення суб’єктної позиції студентів, активізація ... -
Дослідження особистісної зрілості у зарубіжній психології та педагогіці
(2012)В статті проаналізовані основні підходи до трактування особистісної зрілості у зарубіжній психології та педагогіці, з’ясовано співвідношення між поняттями соціальної та психологічної зрілості, виокремлені основні показники ... -
Тренінг особистісної зрілості майбутніх учителів
(Дніпропетровськ : Інновація, 2012)У статті розглянуто особливості тренінгу особистісної зрілості як форми професійної підготовки майбутніх учителів, виокремлено його етапи, психологічні чинники ефективності -
Розвиток особистісної зрілості майбутніх учителів у процесі педагогічної практики
(Хмельницький : ХНУ, 2012)Розглядаються педагогічні умови розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів під час педагогічної практики. Обґрунтовується необхідність педагогічного супроводу і психологічної підтримки студентів-практикантів у процесі ... -
Розвиток особистісної зрілості майбутніх учителів у процесі педагогічної практики
(Хмельницький : ХНУ, 2012)Розглядаються педагогічні умови розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів під час педагогічної практики. Обґрунтовується необхідність педагогічного супроводу і психологічної підтримки студентів-практикантів у процесі ... -
Показники рефлексивності як критерію особистісної зрілості вчителя
(Харків : ХНПУ; ХОГОКЗ, 2012)Аналізується сутність і значення рефлексивності як одного з критеріїв особистісної зрілості педагога, її роль в саморегуляції педагогічної діяльності та професійному становленні вчителя. На основі узагальнення психолого- ... -
Показники міжособистісної толерантності вчителя
(Харків : ФОП Шейніна О.В., 2012)Аналізується сутність і значення міжособистісної толерантності у взаємодії педагога з вихованцями. Виокремлені критерії міжособистісної толерантності педагога: відкритість новому досвіду; емоційна стійкість; когнітивна ... -
Изучение влияния педагогических дисциплин на формирование коммуникативных умений будущих педагогов
(Москва : Перо, 2013)В статье анализируются возможности педагогических дисциплин в контексте формирование коммуникативных умений будущих педагогов -
Тренінг особистісної зрілості як форма професійної підготовки майбутніх учителів
(Івано-Франківськ : НАІР, 2013)У статті розглянуто особливості тренінгу особистісної зрілості як форми професійної підготовки майбутніх учителів, виокремлено його завдання, психологічні чинники ефективності. -
Структурные компоненты педагогического общения как основа классификации коммуникативных умений
(Новосибирск, 2013)В статье выделяются компоненты педагогического общения, на основе которых даётся классификация коммуникативных умений -
Анализ и решение проблемних педагогический ситуаций в деятельности методических объединений учителей
(Таганрог : Перо, 2013)В статье даються методические советы относительно анализа, решения педагогических ситуаций и коммуникативного обеспечения этого процесса -
Тheoretical bases of formation of communicative abilities by means of problem pedagogical situations
(Westwood-Canada, 2013)The article analyzes the basic approaches to the formation of abilities. Theoretical positions of formation of communicative skills of the teacher are determined -
Зміст та особливості викладання навчальної дисципліни «Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури»
(Вінниця : ВДПУ, 2013)В статті розкривається доцільність навчальної дисципліни «Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури», її зміст, критерії відбору змісту та особливості викладання. -
Конструктивная детерминация и выделение основных характеристика коммуникативных умений как инструмента воспитательного воздействия
(Таганрог : Спутник+, 2013)С целью обеспечения системного видения коммуникативных умений в статье подаётся их модель в качестве стратегического ориентира коммуникативной подготовки будущего педагога -
Конструктивная детерминация и выделение основных характеристика коммуникативных умений как инструмента воспитательного воздействия
(Москва, 2013)В статье представлена модель коммуникативной деятельности педагога, характеризуются ее компоненты и внутренние связи между ними -
Коммуникативный компонент педагогической деятельности: роль, место, характеристика
(Москва, 2013)В статье представлена модель коммуникативной деятельности педагога, характеризуются ее компоненты и внутренние связи между ними -
Використання гальмівних прийомів виховного впливу у процесі розв’язання педагогічних ситуацій
(Вінниця : ВДПУ, 2014)Виявляється, що гальмівні прийоми виховного впливу є досить ефективними способами розв’язання проблемних педагогічних ситуацій при відповідному комунікативному забезпеченні. В статті пропонується відповідна методика на ... -
Роль і місце навчальної дисципліни «Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури» в системі підготовки спеціаліста з фізичного виховання
(Вінниця, 2014)В статті розкривається роль і місце навчальної дисципліни «Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури», її зміст, критерії відбору змісту та особливості викладання