Машинознавчі знання про деревообробні верстати зі шкільних майстерень
View/ Open
Date
2017Author
Іванчук, А. В.
Иванчук, А. В.
Ivanchuk, A. V.
Кравчук, Ю. А.
Kravchuk, Yu.A.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядається зміст машинознавчих понять для засвоєння школярами 6-го і 7-го класів загальноосвітніх навчальних закладів при вивченні деревообробних верстатів: настільного свердлильного моделі 2М112 і токарного моделі СТД-120М. Розкрито основи методики засвоєння машинознавчих знань школярами 6-го і 7-го класів. В статье рассматривается содержание машиноведческих понятий для усвоения школьниками 6-го и 7-го классов общеобразовательных учебных заведений при изучении деревообрабатывающих станков: настольного сверлильного модели 2М112 и токарного модели СТД-120М. Раскрыты основы методики усвоения машиноведческих знаний школьниками 6-го и 7-го классов. The article deals with the contents of machine science concepts for the acquisition of 6th and 7th grade pupils of secondary schools in the study of woodworking machines: desktop drill model 2M112 and lathe model STD-120M. The foundations of the methodology of mastering knowledge of machine science by schoolchildren of the 6th and 7th forms are revealed.