Search
Now showing items 1-3 of 3
Рік Польщі у Великій Британії (травень 2009–червень 2010) в контексті формування національного бренду
(Вінниця, 2015)
Досліджено проведення Року Польщі у Великій Британії (травень 2009 – червень 2010), проаналізовано, наскільки організовані заходи відповідали загальній концепції національного брендінгу Республіки Польщі («творчої напруги»), ...
Разработка концепции брендинга Республики Польши в 2003-2005 годах
(Махачкала : Апробация, 2014)
Розглядаються дії польського уряду в 2003-2005 рр., направлені на формування міжнародного бренду Республіки Польщі в рамках «Програми просування економіки Польщі до 2005 року».
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...