Search
Now showing items 1-3 of 3
Рік Польщі у Великій Британії (травень 2009–червень 2010) в контексті формування національного бренду
(Вінниця, 2015)
Досліджено проведення Року Польщі у Великій Британії (травень 2009 – червень 2010), проаналізовано, наскільки організовані заходи відповідали загальній концепції національного брендінгу Республіки Польщі («творчої напруги»), ...
Роль вищої школи у формуванні польського національного бренду на початку XXI ст.
(2015)
У статті показано, що ефективна політика у сфері брендінгу польської освіти на початку ХХІ століття стала органічною частиною загальної стратегії формування позитивного іміджу польської держави і уможливила досягнення ...
Міждисциплінарний аспект національного брендінгу (кін. ХX – поч. XXI ст.)
(Вінниця : ВДПУ, 2015)
Метою даної статті є проаналізувати використання термінів, які походять із різних галузей знань, при дослідженні процесу національного брендінгу наприкінці ХХ – на початку ХХІ століть.