Search
Now showing items 1-10 of 10
Рік Польщі у Великій Британії (травень 2009–червень 2010) в контексті формування національного бренду
(Вінниця, 2015)
Досліджено проведення Року Польщі у Великій Британії (травень 2009 – червень 2010), проаналізовано, наскільки організовані заходи відповідали загальній концепції національного брендінгу Республіки Польщі («творчої напруги»), ...
Разработка концепции брендинга Республики Польши в 2003-2005 годах
(Махачкала : Апробация, 2014)
Розглядаються дії польського уряду в 2003-2005 рр., направлені на формування міжнародного бренду Республіки Польщі в рамках «Програми просування економіки Польщі до 2005 року».
Чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ у першій декаді ХХІ ст.
(Київ, 2015)
Визначаються ключові чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ, такі як ситуація на медіа-ринку України та інтереси власників ЗМІ у внутрішньополітичній боротьбі у державі та зовнішній політиці; наявність уже ...
Брендінг польської вищої освіти в Україні на початку ХХІ ст.: роль ВНЗ, регіонів і держави
(Черкаси, 2015)
Проаналізовані чинники, що на рівні держави, регіону та промоційної політики ВНЗ формували взаємозв’язки і взаємозалежності між брендінгом освіти та формуванням позитивного іміджу Польської держави в Україні.
Міжнародний імідж Польщі після приходу до влади партії Право і Справедливість у 2015 році
(Вінниця : ВДПУ, 2015)
Мета статті полягає у дослідженні впливу політики правлячої партії «ПіС» у Польщі в 2015-2016 рр. на міжнародний імідж країни.
Агротуристичний імідж регіону: досвід Свєнтокшиського воєводства на Вінниччині.
(Вінниця: ВДПУ, 2013)
У статті аналізується передача досвіду Свєнтокшиського воєводства Вінниччині, розглядаються плани реалізації туризму та залучення підприємців.
Образ Польщі і поляків у німецькій громадській думці наприкінці XX століття
(Вінниця, 2013)
Образ Польщі і поляків у німецькій громадській думці наприкінці ХХ століття формувався під впливом таких факторів як розпад радянського блоку, економічні труднощі початку 1990-х років, демократичні перетворення і прагнення ...
Образ Польщі у проекті «Огляд іноземних ЗМІ» (2015-2017 рр.)
(Вінниця, 2017)
Метою статті є вивчення реалізації проекту «Огляд іноземних ЗМІ», спрямованого на підтримку євроінтеграційних та демократичних прагнень українських громадян, надавши можливість людям, які не володіють іноземними мовами, ...
Освітній і національний брендінг Польщі на початку ХХІ століття
(Житомир, 2014)
Метою даної статті є висвітлення взаємозв’язків між освітнім і національним брендінгом польської держави.
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...