Search
Now showing items 1-2 of 2
Формування компетентнісного підходу до навчання фізики в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2013)
В статті розглядаються теоретичні основи вивчення фізики учнями загальноосвітніх навчальних закладів на основі компетентнісного підходу. Формулюються поняття компетенція та компетентність, як педагогічне явище.
Міжпредметна інтеграція як чинник розвитку природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовується поняття міжпредметної інтеграції та її вплив на розвиток природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. З’ясовано та виділено найзагальніші ...