Search
Now showing items 1-4 of 4
Формування компетентнісного підходу до навчання фізики в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2013)
В статті розглядаються теоретичні основи вивчення фізики учнями загальноосвітніх навчальних закладів на основі компетентнісного підходу. Формулюються поняття компетенція та компетентність, як педагогічне явище.
Міжпредметна інтеграція як чинник розвитку природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовується поняття міжпредметної інтеграції та її вплив на розвиток природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. З’ясовано та виділено найзагальніші ...
Використання інформаційних технологій навчання при формуванні фізичних понять у процесі вивчення електродинаміки та квантової оптики в СЗШ
(Вінниця, 2004)
У статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання при формуванні фізичних понять у процесі вивчення електродинаміки та квантової оптики в СЗШ. З’ясовано, що вивчення фізики неможливе без глибокого розуміння ...
Використання інформаційних технологій навчання при вивченні фізики в загальноосвітній середній школі
(Вінниця, 2003)
У статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання при вивченні фізики в загальноосвітній середній школі. З’ясовано, що з використанням нових інформаційних технологій (НІТ) відкриваються широкі перспективи ...