Искать
Отображаемые элементы 1-6 из 6
Технологія веб-квест у навчанні студентів
(Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)
Здійснено аналіз проектної технології Веб-квест, визначено її вплив на організацію освітніх задач на всіх рівнях навчання з використанням Веб-технологій і ресурсів Інтернет, а також описується досвід створення і використання ...
Використання ІКТ та сервісів Інтернету на уроках хімії
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті розглянуті можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час
викладання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах, описано основні принципи використання ІКТ в навчальному процесі та переваги ...
Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах
(Київ-Вінниця : Планер, 2014)
У статті описано способи використання мультимедійних технологій для підвищення ефективності навчання природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах, наведено рекомендації до створення і
застосування ...
Використання ІКТ як засобу розвитку активно-творчого мислення учнів початкових класів на уроці музики
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті досліджується шляхи використання інформаційно-комунікаційних технологій, комп’ютерних навчальних програм як засобу розвитку активно-творчого мислення учнів початкових класів на уроках музики.
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення хімії у загальноосвітніх навчальних закладах
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті проаналізовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах, наведено приклади педагогічних програмних засобів для викладання ...
Використання технологій майндмеппінгу у педагогічній діяльності
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті описано технології створення ментальних карт і застосування їх у педагогічній діяльності, проаналізовано переваги використання карт знань для конспектування лекцій, підготовки матеріалу з окремих тем, вирішення ...