Browsing Кафедра англійської мови та методики її навчання by Title
Now showing items 94-113 of 204
-
Лінгвістичні маркери актуалізації перцептуальних образів у художньому тексті
(Вінниця: ВДПУ, 2011)Стаття містить аналіз поняття перцептульного образу як маркера проявів авторської сенсорики у семантиці художнього тексту, яка актуалізується у текстовій семантиці шляхом вживання автором мовних засобів сенсорно значущих ... -
Літературна традиція у світлі гендерної теорії
(Т.3: Мова і художня творчість, 2000)В статті зроблено спробу проаналізувати специфіку становлення жіночої літературної традиції та установити наявність спільних ознак у творчості письменниць жіночої статі в історичному вимірі. Здійснений аналіз виявив вплив ... -
Метафорична концептуалізація негативного і позитивного мислення (на матеріалі сучасного американського психологічного дискурсу)
(Вінниця: ДонНУ ім. Василя Стуса, 2019)У статті схарактеризовано чотири групи метафоричних концептуальних моделей, відмінності в структурній організації яких дозволяють співставити способи метафоричного осмислення концептів НЕГАТИВНЕ МИСЛЕННЯ та ПОЗИТИВНЕ ... -
Методика навчання іноземних мов у профільній школі / програма обов’язкової навчальної дисципліни підготовки магістра галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035.041 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) перша – англійська, додаткової спеціалізації 035.043 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) перша – німецька: навчальна програма
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)Навчальна програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035.041 Філологія. Германські мови ... -
Методика навчання іноземних мов у профільній школі / програма обов’язкової навчальної дисципліни підготовки магістра галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.021 Середня освіта (Мова і література (англійська)), додаткової спеціалізації 014.022 Середня освіта (Мова і література (німецька))
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)Навчальна програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації ... -
Методика навчання іноземних мов у профільній школі: робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни для здобувачів ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 035.041 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) перша –англійська, додатковою спеціалізацією 035.043 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно) перша –німецька
(; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)Навчальна програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035.041 Філологія. Германські мови ... -
Методика навчання іноземних мов у профільній школі: робоча програма обов’язкової навчальної дисципліни підготовки магістра галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.021 Середня освіта (Мова і література (англійська)), додаткової спеціалізації 014.022 Середня освіта (Мова і література (німецька))
(Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2020)Навчальна програма розроблена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта, ... -
Методологічні засади дослідження імпліцитної негативної оцінки мовця у сучасному англомовному діалогічному дискурсі
(Херсон: ХДУ, 2018)У статті розглянуто етапи і методи вивчення дискурсивної реалізації імпліцитної негативної оцінки мовця у сучасному англомовному діалогічному дискурсі. На основі проведеного аналізу, зроблено висновок, що поетапне вивчення ... -
Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційному навчанні
(Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки., 2016)В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які впливають на результативність навчання. ... -
МОВА, ОСВІТА, КУЛЬТУРА: Інтеграційні тенденції в сучасному світі XXIІ міжнародна студентська Інтернет-конференція
(Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynsky State Pedagogical University Foreign Languages Department, 2024-03-19)Збірник містить матеріали XXІI міжнародної студентської Інтернет-конференції «МОВА, ОСВІТА, КУЛЬТУРА: Інтеграційні тенденції в сучасному світі», підготовлені студентами та молодими науковцями з вищих навчальних закладів ... -
Мовленнєва реалізація глобальної стратегії негативної ввічливості: тактика ухилення (на матеріалі ток-шоу Ларрі Кінга)
(Вінниця, 2017)У статті окреслено особливості мовленнєвої реалізації тактики ухилення, яка втілює глобальну стратегію негативної ввічливості, в англомовному дискурсі ток-шоу, розкрито сутність поняття терміну «ухильність», виокремлено ... -
Мовленнєва реалізація локальної стратегії встановлення і підтримування контакту: тактика фасцинації (на матеріалі програми Ларрі Кінга)
(2023)У статті здійснено комплексний аналіз тактики фасцинації в англомовному телевізійному дискурсі ток-шоу на прикладі програми Ларрі Кінга, враховуючи її функційне навантаження, а саме висловлення дружнього ставлення адресанта ... -
Морфолого-синтаксична характеристика слів-квантифікаторів eall, micel, sum у давньоанглійській мові
(Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського. Серія: «Філологія (мовознавство)». Випуск 14. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2011, 2011)У статті розглянуто морфолого-синтаксична характеристика слів-квантифікаторів eall, micel, sum у давньоанглійській мові та зазначені їх основні дистрибутивні ознаки -
Музика синтаксичного простору: легато vs. стакато сучасної американської поезії
(Vienna : “East Wesr”, 2014)У статті схарактеризовано два типи синтаксичної організації текстів сучасної американської поезії – легато і стакато. Виявлені специфічні когнітивні механізми їх сприйняття, зумовлені доконцептуальним, тілесним досвідом ... -
Навчально-методичний посібник з методики навчання іноземних мов для студентів другого курсу денної форми навчання
(Вінниця: ВДПУ ім. М.Коцюбинського, 2017)Навчальний посібник призначений для роботи над новим експериментальним курсом із методики навчання іноземних мов у рамках проекту «Шкільний учитель нового покоління», що впроваджується за підтримки Британської Ради в ... -
Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект
(Вид.-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, 2015)У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та провідна сенсорна система сприйняття. ... -
Навчання ідіом на позначення часу, години, хвилини, моменту, і секунди у старшій школі
(Журнал крос-культурної освіти. ВДПУ, 2023)У статті розкривається сутність поняття «фразеологія», «ідіома», аналізуються різні погляди науковців на класифікацію фразеологічних одиниць. Досліджено та уточнено ефективність прийомів та методів навчання ідіом з ... -
Навчання іншомовного писемного спілкування як текстової діяльності
(Вінниця, 2001)Стаття присвячена розгляду лінгвістичних особливостей основних функціонально-смислових типів мовлення (опис, розповідь, міркування). Особлива увага приділяється застосуванню засобів зв’язності, лексиці, послідовності ... -
Національна специфіка російського імпресіонізму
(К.: Видавництво НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2012)Стаття присвячена аналізу елементів імпресіоністичного світосприйняття в Росії. Розглядаються особливості імпресіонізму у живописі, літературі, а також його мовні показники в творах російських письменників рубіжу 19-20 ст. -
О чем говорит бессознательное (на материале сюрреалистической поэзии)
(Гродно: ГрГУ, 2018)У статті розглядаються витоки інтересу сюрреалістів до несвідомого, положення теорії З. Фрейда, що лежать в основі естетичної системи, причини того, чому саме в несвідомому сюрреалісти бачили вихід з культурної й громадської ...