Browsing Кафедра англійської філології by Issue Date
Now showing items 1-20 of 182
-
Письмові мовленнєві вправи для подолання труднощів у спілкуванні.
(Іноземні мови, 1995)У статті розглядаються психологічні фактори (психологічні бар’єри, занижена самооцінка) та їх вплив на успішність у педагогічній діяльності, загалом, та у вивченні іноземних мов, зокрема. Пропонуються чотири групи мовленнєвих ... -
Генезис гендерної диференціації мовлення
(Вінниця: ВДПУ, 2000)В статті проаналізовано базові чинники існування гендерних відмінностей у мовленнэвый поведінці. Здійснений аналіз засвідчує, що гендерну диференціацію мовлення можна вважати наслідком взаємодії комплексу біологічних, ... -
Літературна традиція у світлі гендерної теорії
(Т.3: Мова і художня творчість, 2000)В статті зроблено спробу проаналізувати специфіку становлення жіночої літературної традиції та установити наявність спільних ознак у творчості письменниць жіночої статі в історичному вимірі. Здійснений аналіз виявив вплив ... -
Особливості концептуальної картини світу мовної особистості автора-жінки
(Чернівці: Рута, 2000)У статті здійснено аналіз 740 метафор та образних порівнянь, дібраних зі 100 сучасних коротких оповідань авторів-жінок. Кількісна градація понять царини-цілі образності покладена в основу визначення центральних та ... -
Формування умінь іншомовного писемного спілкування на ІІ курсі мовного вузу
(Вінниця: “Державна картографічна фабрика”, 2001)У статті розглядається початковий етап навчання писемного іншомовного спілкування. Наводяться приклади вправ для формування відповідних умінь писемного мовлення -
Навчання іншомовного писемного спілкування як текстової діяльності
(Вінниця, 2001)Стаття присвячена розгляду лінгвістичних особливостей основних функціонально-смислових типів мовлення (опис, розповідь, міркування). Особлива увага приділяється застосуванню засобів зв’язності, лексиці, послідовності ... -
Відображення особливостей мовної картини світу жінки-письменниці в авторській образності (на матеріалі сучасних американських коротких оповідань)
(Наукові записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. М.Коцюбинського. – Серія Філологія. – Вінниця: ВДПУ, 2001)У статті здійснено аналіз 740 метафор та образних порівнянь, дібраних зі 100 сучасних коротких оповідань авторів-жінок. Кількісна градація та тематична специфіка понять царини-мети (корелятів) образності береться за основу ... -
Формування професійно-педагогічної компетенції на заняттях з іншомовної писемної практики
(Вінниця: РВВ ДП “Державна картографічна фабрика”, 2002)У статті розглядаються види навчальної діяльності, що забезпечують розвиток професійно-педагогічної компетенції у студентів мовних факультетів педагогічних ВНЗ -
Прояви ґендерної специфіки комунікативного стилю художнього мовлення в індивідуально-авторському аспекті (на матеріалі романів Ф.С.Фіцджеральда “Tender is the Night” та З.Фіцджеральд “Save Me the Waltz”)
(Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського нац. лінгв. ун-ту. – Серія Філологія. Педагогіка. Психологія. – К: КНЛУ, 2002)Ґендерні стереотипи, що відбивають основні тенденції мовленнєвої поведінки представників двох статей, не завжди збігаються з реальними особливостями мовлення окремо взятих мовних особистостей. Виявлені в результаті аналізу ... -
Гендерний чинник у художньому тексті
(Черкаси: Черкаський національний університет, 2005, 2005)Предметом даної статті є аналіз специфіки становлення чоловічої та жіночої літературної традиції, а також деяких гендернозалежних рис англомовних художніх текстів, найістотнішими серед яких є: акцентуація специфічного ... -
Гендерні стереотипи в писемному художньому мовленні
(Ужгород: ПП Підголіцин П.Ю, 2006)Предметом даної статті є аналіз гендерних стереотипів як важливих факторів гендерно специфічних особливостей усного та писемного мовлення. Вивчення функціонування гендерних стереотипів у художньому тексті здійснюється на ... -
Гендерний чинник у мові та мовленні
(Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2007)Предметом даної статті є узагальнений аналіз гендерних особливостей усного та писемного мовлення. У більшості розглянутих досліджень підтверджується наявність ряду відмінностей в мовленні представників двох статей. Однак ... -
Організація рефлексивної діяльності в навчально-виховному процесі як умова підготовки майбутніх вчителів до творчої самореалізації в професійній діяльності
(Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць, 2007)У статті розглядається проблема організації рефлексивної діяльності в навчально-виховному процесі як педагогічної умови підготовки майбутніх вчителів до творчої самореалізації в професійній діяльності; акцентується значущість ... -
Лінгвокогнітивний аналіз американських текстів поезії нонсенсу
(Херсон : Вид-во ХДУ, 2008)У статті представлено лінгвістичні особливості нонсенсу, його співвіднесеність із поняттями абсурд та парадокс, здійснено спробу лінгвокогнітивного аналізу американських текстів поезії нонсенсу. -
Формування суб'єктності майбутнього вчителя як одна із педагогічних умов його підготовки до творчої самореалізації в професійній діяльності
(Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр., 2008)Проведено аналіз суб'єктності майбутнього вчителя з урахуванням специфіки викладання англійської мови. Визначено конкретні механізми та методичні напрями формування суб'єктності студента на базі занять з ОПМ: ціле покладання, ... -
Цілепокладання як фактор ініціювання самоорганізації майбутніх учителів у навчальній діяльності
(Наука і освіта, 2008)У статті досліджено взаємозв’язок між організацією цілепокладання у навчальному процесі та самоорганізацією майбутнього вчителя; проаналізовано умови та можливі стратегії ціле покладання; розглянуто технологію продуктивного ... -
Лінгвокогнітивні особливості нонсенсу та абсурду
(Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2008)Стаття присвячена лінгвокогнітивним особливостям нонсенсу та абсурду як утворенням парадоксального мислення. Подано порівняльну характеристику даних понять, здійснено спробу визначення статусу нонсену як мовного феномену. -
Образ оповідача в ракурсі гендерної специфіки комунікативного стилю мовної особистості: індивідуально-авторський аспект
(Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2008)Аналіз гендерної специфіки комунікативного стилю мовної особистості здійснюється у роботі з опорою на особливості реалізації образу автора/оповідача у романах Ф.С.Фіцджеральда “Tender is the Night” та З.Фіцджеральд “Save ... -
Образність як показник гендерної специфіки когнітивного стилю мовної особистості (на матеріалі романів Ф.С.Фіцджеральда “Tender is the Night” та З.Фіцджеральд “Save Me the Waltz”) Гендерный фактор в языке и речи
(Вінниця: ВДПУ ім. М.Коцюбинського, 2008)Предметом даної статті є індивідуально-авторський аспект гендерних особливостей когнітивного стилю мовної особистості. Дослідження здійснюється з опорою на референти та кореляти тропів у романах “Tender is the Night” ... -
Імпресіоністична лексика в російській прозі кінця 19 – початку 20 століть
(Симферополь, Межвузовский центр «Крым», 2008)Стаття присвячена аналізу імпресіоністичної лексики в російській художній прозі кінця ХІХ – початку ХХ століть. Розглядається використання експресивно забарвленої лексики, епітетів, метафор, порівнянь для створення ...