Show simple item record

dc.contributor.authorШролик, А.П.
dc.date.accessioned2023-05-03T17:56:53Z
dc.date.available2023-05-03T17:56:53Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationШролик А.П. Застосування компетентнісного підходу до визначення критеріїв та показників рівня готовності майбутніх вчителів до дидактичної взаємодії з учнями / А.П. Шролик // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 22 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008. – С. 115-122uk_UA
dc.identifier.urihttps://library.vspu.net/xmlui/handle/123456789/10880
dc.descriptionПедагогіка. Вища освіта.uk_UA
dc.description.abstractУ багатьох європейських країнах сьогодні переглянуто та внесено зміни до навчальних програм задля того, щоб основні результати навчання базувались на досягненні учнями необхідних компетентностей. Більшість науковців говорять про необхідність визначити, відібрати та ґрунтовно ідентифікувати обмежений набір компетентностей, які є найважливішими, інтегрованими, ключовими. Такий підхід дав підстави зарубіжним науковцям зробити висновок про те, що ключові (найвагоміші та найбільш інтегровані) компетентності сприяють досягненню успіхів у житті, сприяють підвищенню якості суспільних інститутів, відповідають багатоманітним сферам життя.uk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectдидактична взаємодія з учнямиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкритерії та показники рівня готовностіuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.titleЗастосування компетентнісного підходу до визначення критеріїв та показників рівня готовності майбутніх вчителів до дидактичної взаємодії з учнямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record