dc.contributor.author | Тархан, Л.З. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T17:14:55Z | |
dc.date.available | 2023-05-03T17:14:55Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Тархан Л.З. Система дидактичних принципів – теоретична основа формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. / Л.З. Тархан // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 22 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008. – С. 96-101. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://library.vspu.net/xmlui/handle/123456789/10876 | |
dc.description | Педагогіка. | uk_UA |
dc.description.abstract | Постановка завдання полягає у визначенні специфіки прояву дидактичних принципів в системі інженерно-педагогічного навчання. Мета статті – розглянути основні принципи інженерно-педагогічного навчання, які передують розробці моделі формування дидактичної компетентності інженера-педагога. | uk_UA |
dc.subject | дидактичні принципи | uk_UA |
dc.subject | система дидактичних принципів | uk_UA |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | uk_UA |
dc.title | Система дидактичних принципів – теоретична основа формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |