Искать
Отображаемые элементы 1-10 из 14
Педагогічні умови використання ІКТ у фаховій підготовці вихователя дошкільного навчального закладу
(Київ-Вінниця: ФОП Тарнашинський О.В., 2017)
Сьогодні відбуваються суттєві зміни в економіці, політиці, культурі України, що відображається і на системі педагогічної освіти, яка набуває нових форм та якостей, зокрема у вищій школі. Основною метою педагогічної освіти ...
Модель педагогічного супроводу розвитку професійної спрямованості студентів медичних ВНЗ.
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011)
У статті на основі аналізу психологічної і педагогічної літератури, а також сучасної практики підготовки фахівців у вищих медичних навчальних закладах обґрунтовується модель педагогічного супроводу розвитку професійної ...
Умови розвитку творчого мислення студентів університету
(Вінниця : Нілан-ЛТД, 2014)
Стаття присвячена обґрунтуванню однієї з визначальних умов розвитку творчого мислення майбутніх вчителів, яка полягає у формуванні активно-творчого типу засвоєння знань.
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів умінь учитись
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2014)
У статті розглянуто педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності, формування ключових компетентностей.
Формування активно-творчого типу засвоєння знань студентів як умова розвитку їх творчого професійного мислення
(Київ ; Вінниця : Планер, 2014)
Стаття присвячена обґрунтуванню однієї з визначальних умов розвитку творчого мислення майбутніх вчителів, яка полягає у формуванні активно - творчого типу засвоєння знань.
Педагогічні умови формування професійної самосвідомості майбутніх інженерів
(Київ ; Вінниця : Планер, 2015)
У статті розглядаються педагогічні умови формування професійної самосвідомості майбутніх інженерів, професійне спрямування загальноосвітніх предметів в освітньому процесі технічного навчального закладу на основі посилення ...
Педагогічні умови розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі навчальної діяльності
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі навчальної діяльності: демонстрація дітям зразків креативної поведінки значущого дорослого (педагога); надання школярам свободи вибору, ...
Педагогічні умови розвитку вмінь спілкування у дітей старшого дошкільного віку
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Визначено педагогічні умови розвитку у старших дошкільників умінь спілкування з однолітками: забезпечення взаєморозуміння, довірливих стосунків у діадах «педагог-діти», «дитина-діти», «дитина-дитина»; врахування у виховній ...
Використання активних методів навчання в процесі формування навичок самоорганізації майбутніх учителів початкових класів.
(Вінниця : Планер, 2011)
У статті висвітлюються питання використання активних методів навчання в контексті формування навичок самоорганізації майбутніх учителів початкових класів.
Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної народознавчої роботи.
(Вінниця : Планер, 2011)
У статті висвітлено педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної народознавчої роботи.