Кафедра педагогіки і освітнього менеджменту
Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/e4485521-7196-4e71-9a89-de26bb11985c
Browse
6 results
Search Results
Item Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя як суб’єкта інноваційної діяльності: методичні рекомендації(Вінниця : «Твори», 2021) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Бережанська, Н. А.; Бережанская, Н. А.; Berezhanska, N. A.У методичних рекомендаціях розглядаються тенденції розвитку загальної освіти і пов’язані з ними нові вимоги до підготовки педагогічних фахівців, з’ясовується специфіка інноваційної діяльності в сучасній школі. Розкрито структуру, критерії і показники інноваційного потенціалу вчителя як суб’єкта інноваційної діяльності. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до впровадження інновацій у професійну діяльність.Item Профілактика конфліктності в педагогічному колективі: методичні рекомендації(Вінниця : «Твори», 2021) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Паранюк, А. О.; Paraniuk, A. O.У методичних рекомендаціях розкриваються засади профілактики конфліктності у педагогічному колективі. Розглядаються особливості, причини, типи та функції педагогічних конфліктів, шляхи їх попередження і розв’язання.Item Формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності(Вінниця : Твори, 2020) Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.Визначено педагогічні шляхи формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності. З’ясовано, що формування спрямованості майбутніх учителів на творчу самореалізацію у професійній діяльності потребує гуманізації та діалогізації стосунків у системі «студент – викладач», застосування педагогічних форм і методів, які забезпечують суб’єктну позицію студентів в освітньому процесі, стимулювання самоосвіти студентів через їх включення у дослідницько-пошукову діяльність, а також реорганізації педагогіч¬ної практики на засадах особистісно орієнтованого підходу.Item Особистісно-професійне становлення майбутнього педагога : монографія(Вінниця : Твори, 2020) Акімова, О. В.; Акимова, О. В.; Akimova, O.; Галузяк, В. М.; Haluziak, V.; Волошина, О. В.; Voloshyna, O.; Губіна, С. І.; Губина, С. И.; Hubina, S.; Давидюк, М. О.; Davydiuk, M.; Дембіцька, С. В.; Дембицкая, С. В.; Dembitska, S.; Кобилянський, О. В.; Кобылянский, А. В.; Kobylianskyi, O.; Кравець, О. М.; Кравец, А. Н.; Мельник, І. М.; Мельник, И. Н.; Melnyk, I.; Мудрак, Л. Ю.; Mudrak, L.; Наливайко, О. Б.; Nalyvaiko, O.; Подуфалова, К. Ю.; Podufalova, K.; Сапогов, В. А.; Sapohov, V.; Sapohov, M.; Сапогов М. В.; Столяренко, О. В.; Столяренко, О. В.; Stoliarenko, O.; Stoliarenko, O.; Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V.; Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I.; Шахов, В. І.; Шахов, В. И.; Shakhov, V. I.; Шахов, В. В.; Shakhov, V.У монографії аналізуються різні аспекти проблеми особистісно-професійного становлення майбутнього педагога: формування професійної самосвідомості, професійної ідентичності, професійної відповідальності, професійно-педагогічної компетентності, педагогічної майстерності, спрямованості на творчу самореалізацію у професійній діяльності, готовності до професійного саморозвитку та ін. Розкрито освітній потенціал нових галузей педагогічної науки (едукології), а також особливості застосування інноваційних методів (сторітеллінгу, кейс-методу) у професійній підготовці майбутніх педагогів.Item Професійна компетентність викладача закладу вищої освіти(Вінниця : Твори, 2020) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I.У навчальному посібнику розкривається сутність, зміст і структура складових професійної компетентності викладача закладу вищої освіти: інформаційної, дослідницької, комунікативної, конфліктологічної, лідерської, соціокультурної, рефлексивної, фасилітаційної, емоційної, аутопсихологічної та ін. Пропонуються шляхи розвитку різних видів професійної компетентності.Item Педагогічні умови розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів(Вінниця, 2020) Галузяк, В. М.; Haluziak, V.; Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I.У статті на основі аналізу психологічної і педагогічної літератури, а також практики підготовки студентів педагогічних ЗВО з’ясовано, що розвиток особистісної зрілості майбутніх учителів у процесі їх професійної підготовки можливий за таких педагогічних умов: діалогізація педагогічної взаємодії, що передбачає трансформацію суперпозиції викладача і субординованої позиції студента в особистісно рівноправні позиції партнерів спільної діяльності; наповнення освітнього процесу змістом, що спонукає особистість до виявлення смислів свого професійного розвитку і породжує потребу в професійному самовдосконаленні; використання в освітньому процесі системи ціннісно-смислових розвивальних методів і форм (вправ, завдань, тренінгів), що стимулюють смислопошукову суб’єктну активність студентів; активізація рефлексії, що забезпечує суб’єктну позицію студентів в освітньому процесі, об’єктивацію власних особистісних якостей і формування активного, перетворювального ставлення до себе, власних установок і способів поведінки; проблематизація педагогічного процесу – організація дослідницької активності студентів, спрямованої на самостійний аналіз і розв’язання педагогічних проблем, вироблення власної професійної позиції, формування діалектичного професійного мислення. Реалізація визначених педагогічних умов забезпечить включення студентів в суб'єктну активність, пов'язану з пошуком, вибором, творчою інтерпретацією й актуалізацією аксіологічного, світоглядного і культурологічного аспектів педагогічної діяльності в процесі діалогічної взаємодії з викладачами, що у підсумку сприятиме розвитку особистісної зрілості майбутніх учителів як психологічного ресурсу ефективності їх професійної діяльності.