Кафедра педагогіки і освітнього менеджменту

Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/e4485521-7196-4e71-9a89-de26bb11985c

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання відеоситуацій у процесі вивчення педагогіки
    (Вінниця, 2004) Каплінский, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.
    У статті запропоновано авторську інноваційну методику використання відеоситуацій в процесі викладання педагогічних дисциплін з відгуками студентів про її результативність.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реалізація виховного потенціалу змісту педагогічних дисциплін
    (Вінниця, 2004) Каплінский, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.
    У статті загострюється увага на умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін впливає на свідомість та почуття студентів і забезпечує продуктивну післядію. Наводяться відзиви студентів, які засвідчують ефективність пропонованої методики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Післядія як показник ефективності навчально-виховного процесу
    (Вінниця, 2009) Каплінский, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.
    У статті загострюється увага на тих умовах, за яких зміст педагогічних дисциплін переходить у внутрішній план особистості студента, «проростає» в його свідомість і забезпечує продуктивну післядію. Подається сценарій інноваційного творчого проекту в цьому контексті. Багаточисленні відзиви студентів засвідчують ефективність пропонованого підходу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Натяк як прийом підсилення методів виховання
    (Вінниця : ВДПУ, 2005) Каплінський, В. В.; Каплінський, В. В.; Kаplinskiy, V. V.
    В статті йдеться про натяк як ефективний прийом прихованого впливу, спрямований на гальмування негативної поведінки, та його післядію (відзиви студентів). Розкривається на конкретних прикладах його потенціл як підсилювача ефективності методів виховання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Критерії відбору педагогічних ситуацій для лабораторних та практичних занять з дисциплін педагогічного циклу
    (Вінниця, 2001) Каплінский, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.
    В статті виокремлено та охарактеризовано критерії відбору педагогічних ситуацій, спрямованих на реалізацію їх пізнавально-виховного потенціалу на заняттях з педагогічних дисциплін: емоційна насиченість, проблемність, особистісна значущість, нетрадиційність і новизна.