Кафедра педагогіки і освітнього менеджменту
Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/e4485521-7196-4e71-9a89-de26bb11985c
Browse
11 results
Search Results
Item Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя як суб’єкта інноваційної діяльності: методичні рекомендації(Вінниця : «Твори», 2021) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Бережанська, Н. А.; Бережанская, Н. А.; Berezhanska, N. A.У методичних рекомендаціях розглядаються тенденції розвитку загальної освіти і пов’язані з ними нові вимоги до підготовки педагогічних фахівців, з’ясовується специфіка інноваційної діяльності в сучасній школі. Розкрито структуру, критерії і показники інноваційного потенціалу вчителя як суб’єкта інноваційної діяльності. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до впровадження інновацій у професійну діяльність.Item Профілактика конфліктності в педагогічному колективі: методичні рекомендації(Вінниця : «Твори», 2021) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Паранюк, А. О.; Paraniuk, A. O.У методичних рекомендаціях розкриваються засади профілактики конфліктності у педагогічному колективі. Розглядаються особливості, причини, типи та функції педагогічних конфліктів, шляхи їх попередження і розв’язання.Item Формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності(Вінниця : Твори, 2020) Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.Визначено педагогічні шляхи формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності. З’ясовано, що формування спрямованості майбутніх учителів на творчу самореалізацію у професійній діяльності потребує гуманізації та діалогізації стосунків у системі «студент – викладач», застосування педагогічних форм і методів, які забезпечують суб’єктну позицію студентів в освітньому процесі, стимулювання самоосвіти студентів через їх включення у дослідницько-пошукову діяльність, а також реорганізації педагогіч¬ної практики на засадах особистісно орієнтованого підходу.Item Зміст загальнопедагогічної компетентності вчителя(Херсон : Херсонська академія неперервної освіти, 2017) Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.Проаналізовано сутність феномену компетентності, виокремлено функціональний і структурний підходи до його трактування. У першому компетентність визначається через її функціональні прояви, у другому основна увага зосереджується на виокремленні її компонентів. Загальнопедагогічна компетентність розглядається як важлива складова професійної компетентності вчителя, що характеризується сформованістю універсальних навчально-виховних умінь, які не залежать від предметної спеціалізації. У змісті загальнопедагогічної компетентності виокремлені три складові: навчальна, виховна і особистісно-рефлексивна. Перші дві містять компетентності, що стосуються основних функцій педагогічної діяльності (навчальної і виховної), які полягають у розвитку, відповідно, інструментальної та мотиваційно-ціннісної сфер особистості вихованця. Особистісно-рефлексивна компетентність стосується самого педагога, його можливостей аналізувати себе і свої дії, змінювати власні професійні установки, займатися професійним самовдосконаленням, виробляти індивідуальний стиль педагогічної діяльності.Item Теоретико-методичні засади формування загальнопедагогічної компетентності сучасного вчителя в контексті становлення європейського простору вищої освіти : монографія(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017) Акімова, Ольга Вікторівна; Акимова, О. В.; Akimova, O. V.; Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Волошина, Оксана Василівна; Волошина, О. В.; Voloshyna, O. V.; Давидюк, Марина Олександрівна; Давидюк, М. А.; Davydiuk, M. O.; Каплінський, Василь Васильович; Каплинский, В. В.; Kaplinskyi, V. V.; Коломієць, Алла Миколаївна; Коломиец, А. Н.; Kolomiets, A. M.; Коломієць, Дмитро Іванович; Коломиец, Д. И.; Kolomiiets, D. I.; Лазаренко, Наталія Іванівна; Лазаренко, Н. И.; Lazarenko, N. I.; Столяренко, Олена Вікторівна; Столяренко, О. В.; Stoliarenko, O. V.; Столяренко, Оксана Василівна; Столяренко, О. В.; Stoliarenko, O. V.; Фрицюк, Валентина Анатоліївна; Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.; Хамська, Неліна Болеславівна; Хамська, Н. Б.; Khamska, N. B.; Холковська, Ірина Леонідівна; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.У монографії розкриваються теоретико-методичні засади формування загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів. На основі теоретичного аналізу концептуальних підходів до розуміння феномену компетентності у вітчизняній і зарубіжній педагогіці уточнено сутність загальнопедагогічної компетентності вчителя, її значення в структурі професійної готовності; визначені сучасні вимоги до загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у контексті становлення європейського простору вищої освіти; з’ясовано структуру, критерії, показники та рівні загальнопедагогічної компетентності сучасного вчителя; представлено концепцію, технологію, принципи і педагогічні умови формування загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів.Item Формування загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів : монографія(Вінниця : Нілан ЛТД, 2016) Акімова, Ольга Вікторівна; Акимова, О. В.; Akimova, O. V.; Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Давидюк, Марина Олександрівна; Давидюк, М. А.; Davidchuk, M. O.; Каплінський, Василь Васильович; Каплинский, В. В.; Kaplinskyi, V. V.; Лазаренко, Наталія Іванівна; Лазаренко, Н. И.; Lazarenko, N. I.; Хамська, Неліна Болеславівна; Хамская, Н. Б.; Khamska, N. B.; Холковська, Ірина Леонідівна; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.У монографії розкриваються концептуальні засади формування загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів. На основі теоретичного аналізу концептуальних підходів до розуміння феномену компетентності у вітчизняній і зарубіжній педагогіці уточнено сутність загальнопедагогічної компетентності вчителя, її значення в структурі професійної готовності; визначені сучасні вимоги до загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у контексті становлення європейського простору вищої освіти; з’ясовано структуру, критерії, показники та рівні загальнопедагогічної компетентності сучасного вчителяItem Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх учителів : монографія(Вінниця : Нілан ЛТД, 2016) Акімова, Ольга Вікторівна; Акимова, О. В.; Akimova, O. V.; Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Волошина, Оксана Василівна; Волошина, О. В.; Voloshyna, O. V.; Давидюк, Марина Олександрівна; Давидюк, М. А.; Davydiuk, M. O.; Каплінський, Василь Васильович; Каплинский, В. В.; Kaplinskyi, V. V.; Коломієць, Алла Миколаївна; Коломиец, А. Н.; Kolomiets, A. M.; Столяренко, Оксана Василівна; Столяренко, О. В.; Stoliarenko, O. V.; Фрицюк, Валентина Анатоліївна; Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.; Хамська, Неліна Болеславівна; Хамськая, Н. Б.; Khamska, N. B.; Холковська, Ірина Леонідівна; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.; Шахов, Владислав Володимирович; Шахов, В. В.; Shakhov, V. V.; Шахов, Володимир Іванович; Шахов, В. И.; Shakhov, V. I.У монографії розкриваються психолого-педагогічні засади розвитку професійно важливих якостей у майбутніх учителів: творчого мислення, рефлексивності, професійної самосвідомості, моральних якостей, готовності до професійного саморозвитку, конфліктологічної компетентності, комунікативних умінь та ін.Item Діагностичний інструментарій класного керівника(Вінниця : Нілан ЛТД, 2013) Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Холковська, Ірина Леонідівна; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.У посібнику пропонуються прості у використанні діагностичні методики, які можуть застосовуватися з метою вивчення вихованості школярів. Представлені, зокрема, методики діагностування моральної свідомості учнів, їхньої спрямованості, самосвідомості, особистісних якостей, творчого потенціалу, професійних намірів і нахилів, відхилень у поведінці та особистісному розвитку, а також міжособистісних стосунків у класі та особливостей сімейного виховання.Item Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : монографія(Вінниця : Нілан, 2014) Акімова, Ольга Вікторівна; Акимова, О. В.; Akimova, O. V.; Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Браніцька, Тетяна Ромуальдівна; Браницкая, Т. Р.; Branitska, T. R.; Волошина, Оксана Василівна; Волошина, О. В.; Voloshyna, O. V.; Давидюк, Марина Олександрівна; Давидюк, М. А.; Davydiuk, M. O.; Зайонц, Даріуш; Зайонц, Д.; Zając, Dariusz; Каплінський, Василь Васильович; Каплинский, В. В.; Kaplinskyi, V. V.; Кубяк-Шимборська, Ева; Кубяк-Шимборска, Е.; Kubiak-Szymborska, Ewa; Куцевол, Ольга Миколаївна; Куцевол, О. Н.; Kutsevol, O. M.; Надкернична, Любов Іванівна; Надкерничная, Л. И.; Nadkernychna, L. I.; Подгурська-Яхнік, Дорота; Подгурска-Яхник, Д.; Podgorska-Jachnik, Dorota; Столяренко, Олена Вікторівна; Столяренко, Е. В.; Stoliarenko, O. V.; Фрицюк, Валентина Анатоліївна; Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.; Холковська, Ірина Леонідівна; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.; Шахов, Володимир Іванович; Шахов, В. И.; Shakhov, V. I.; Шестопалюк, Олександр Васильович; Шестопалюк, А. В.; Shestopaliuk, O. V.У монографії висвітлюються результати досліджень багатоаспектної проблеми особистісно-професійного становлення майбутніх учителів: розвитку їх особистісної зрілості, творчого мислення, самоактуалізації, формування базової педагогічної компетентності, громадянської компетентності, комунікативних умінь, готовності до виховної роботи в загальноосвітній школі, толерантної міжособистісної взаємодії з учнями, попередження і розв’язання педагогічних конфліктів та ін.Item Педагогічна конфліктологія : навчальний посібник(Вінниця : Нілан ЛТД, 2015) Галузяк, Василь Михайлович; Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M.; Холковська, Ірина Леонідівна; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.У навчальному посібнику розкриваються загальні основи педагогічної конфліктології. Розглядаються особливості, причини, типи та функції педагогічних конфліктів, шляхи їх попередження і розв’язання