Кафедра педагогіки і освітнього менеджменту
Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/e4485521-7196-4e71-9a89-de26bb11985c
Browse
5 results
Search Results
Item Навчально-методичні матеріали до державного екзамену з педагогіки (освіто-кваліфікований рівень «бакалавр»)(Вінниця : ВДПУ, 2010) Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.Навчальний посібник містить навчально-методичні матеріали з педагогіки для підготовки до курсового та комплексного державного екзамену (освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр»): перелік та короткий зміст теоретичних питань, що потребують розгорнутої відповіді; алгоритми аналізу та розв’язання педагогічних ситуацій; тренувальні завдання. У посібнику коротко розкривається зміст основних принципів, методів та прийомів виховного впливу, педагогічно доцільних для розв’язання екзаменаційних ситуацій; подаються ілюстрації тестових завдань, зразки аналізу практичних завдань за розробленими алгоритмами та афоризми, що можуть бути використані при підготовці до виконання практичних завдань.Item Навчально-методичні матеріали до державного кваліфікаційного екзамену (освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст»)(Вінниця : ВДПУ, 2010) Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.Навчально-методичний посібник містить матеріали для підготовки до комплексного державного екзамену. У посібнику подано перелік та стислий зміст теоретичних питань з основ виховної діяльності вчителя фізичної культури, алгоритми аналізу відеоситуацій, проілюстровані окремими зразками; тренувальні завдання. До навчально-методичних матеріалів додано сценарії виховних заходів, змодельованих на основі відеофрагментів. Виконання тренувальних завдань допоможе успішно підготуватись до державного екзамену.Item Отбор и анализ педагогических ситуаций в процессе профессиональной подготовки учителя в высшей школе(Sládkovičovo, Slovenská republika, 2017) Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.В статье определены критерии отбора педагогических ситуаций, их виды и алгоритм анализа. Изложены результаты опроса студентов относительно применения на занятиях ситуативного метода.Item Натяк як прийом підсилення методів виховання(Вінниця : ВДПУ, 2005) Каплінський, В. В.; Каплінський, В. В.; Kаplinskiy, V. V.В статті йдеться про натяк як ефективний прийом прихованого впливу, спрямований на гальмування негативної поведінки, та його післядію (відзиви студентів). Розкривається на конкретних прикладах його потенціл як підсилювача ефективності методів виховання.Item Використання гальмівних прийомів виховного впливу у процесі розв’язання педагогічних ситуацій(Вінниця : ВДПУ, 2014) Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.; Kаplinskiy, V. V.Виявляється, що гальмівні прийоми виховного впливу є досить ефективними способами розв’язання проблемних педагогічних ситуацій при відповідному комунікативному забезпеченні. В статті пропонується відповідна методика на конкретних прикладах з досвіду роботи.