Кафедра цифрових технологій і професійної освіти
Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/28c0d391-1030-4be6-8f9e-c67cd2f8a4eb
Browse
6 results
Search Results
Item Підготовка майбутніх учителів в освітньо-інформаційному середовищі закладів вищої освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій(Вінниця : ТОВ Фірма «Планер», 2019) Гуревич, Р. С.; Кадемія, М. Ю.; Бойчук, В. М.; Гордійчук, Г. Б.; Коношевський, Л. Л.; Коношевський, О. Л.; Опушко, Н. Р.; Шестопал, О. В.У монографії обґрунтовано використання освітнього середовища педагогічного закладу вищої освіти на основі ІКТ для підготовки майбутніх учителів. Схарактеризована практична діяльність педагогів і злобувачів вищої освіти з метою формування та розвитку професійно- інформаційної компетентності майбутніх учителів. Буде корисною викладачам педагогічних ЗВО, докторантам, аспірантам, магістрантам, керівникам закладів освіти.Item Реалізація компетентнісного підходу у вищій школі на основі використання ідей контекстного навчання(Київ ; Вінниця : Планер, 2014) Гуревич, Р. С.; Hurevych, R. S.Статтю присвячено питанням реалізації компетентнісного підходу у ВНЗ на основі використання ідей контекстного навчання. Здійсненно порівняльний аналіз понять «компетентність» і «професіоналізм». Визначено межі застосовуваності понять «компетенція», «компетентність», «професіоналізм» у загальному контексті освіти, що орієнтована на компетенції. Розкрито сутність педагогічної технології контекстного навчання у професійній підготовці майбутнього фахівця..Item Інноваційні освітні технології як чинник розвитку професійних компетенцій педагогічного персоналу ПТНЗ(Київ ; Вінниця : Планер, 2015) Гуревич, Р. С.; Hurevych, R. S.Проблемно-орієнтований підхід до навчання дозволяє викладачу сфокусувати увагу учнів або студентів на аналізі та розв’язанні певної конкретної проблемної ситуації, що вимагає вільного володіння ролями – гіда, мотиватора, політика, консультанта. Особливу значущість в інноваційній освіті мають проектно-організовані технології навчання роботів команді, що сприяють розвитку в усіх учасників освітнього процесу проектної, організаційної та комунікативної компетенцій. Отже, інноваційні освітні технології, згідно з нашою гіпотезою, перетворюють викладача,майстра виробничого навчання в організатора, консультанта та помічника, який створює необхідні умови для активної пізнавальної активності учнів ПТНЗ.Item Cучасні комп'ютерні технології як засіб інтердисциплінарного навчання(Київ ; Вінниця : Планер, 2014) Гуревич, Р. С.; Hurevych, R. S.Розглянуті сучасні комп’ютерні технології, що можуть слугувати засобами інтердисциплінарного навчання у ВНЗ. Головна увага приділена геоінформаційним системам (ГІС), що є предметом розгляду географії та інформатики. Також розглянуті зв’язки фізики та інформаційно-комунікаційних технологій, можливості цих дисциплін у формуванні наукового світогляду студентівItem Інформаційне суспільство як важливий чинник розвитку освітнього середовища у ВНЗ(Київ ; Вінниця : Планер, 2015) Гуревич, Р. С.; Gurevich, R. C.Стаття присвячена розгляду становлення інформаційного суспільства в Україні наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Обґрунтовується, що це є фактором розвитку інформаційного освітнього простору. Метою інформатизації системи вищої освіти є підвищення ефективності навчання, завдяки розширенню обсягів інформації та вдосконаленню методів її застосування, а також спрямованість на можливість використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі ВНЗ та майбутній професійній діяльності здобувачів вищої освіти.Item Освітнє середовище для підготовки майбутніх педагогів засобами ІКТ : [монографія](Вінниця : ФОП Рогальська І. О., 2011) Гуревич, Р. С.; Гордійчук, Г. Б.; Коношевський, Л. Л.; Коношевський, О. Л.; Шестопалюк, О. В.; Gurevych, R. S.; Gordiychuk, G. B.; Konoshevskyi, L. L.; Konoshevskyi, O. L.; Shestopaliuk, O. V.У монографії теоретично обґрунтовано використання освітнього середовища навчального закладу на основі ІКТ для підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. Схарактеризовано практична діяльність педагогів і студентів з метою формування та розвитку професійно-інформаційної компетентності майбутніх педагогів. Буде корисною викладачам педагогічних ВНЗ, докторантам, аспірантам, магістрантам, керівникам навчальних закладів.