Кафедра цифрових технологій і професійної освіти

Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/28c0d391-1030-4be6-8f9e-c67cd2f8a4eb

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Мультимедійні засоби навчання на уроках основ правознавства : навчально-методичний посібник
    (Вінниця : Планер, 2011) Гороль, П. К.; Коношевський, Л. Л.; Данілова, І. Ю.; Гороль, П. К.; Коношевский, Л. Л.; Данилова, И. Ю.; В учебно-методическом пособии помещены планы-конспекты уроков основ правоведения с использованием мультимедийных средств обучения. Учебно-методическое пособие предназначено для учителей основ правоведения общеобразовательных школ и профессионально-технических училищ, студентов педагогических высших учебных заведений, которые выбрали профессию учителя основ правоведения.
    У навчально-методичному посібнику вміщено плани-конспекти уроків основ правознавства з використанням мультимедійних засобів навчання. Навчально-методичний посібник призначено для вчителів основ правознавства загальноосвітніх шкіл і професійно-технічних училищ, студентів педагогічних вищих навчальних закладів, які обрали фах вчителя основ правознавства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обробка психологічних досліджень засобами ІКТ : Навчально-методичний посібник
    (Вінниця : Планер, 2011) Коношевський, Л. Л.; Шахіна, І. Ю.; Коношевский, Л. Л.; Шахина, И. Ю.; Konoshevskyi, L. L.; Shakhina, I. Yu.
    У посібнику розглянуто теоретичні відомості та лабораторні роботи, теми індивідуально-дослідних робіт, питання, що виносяться на залік, адреси найбільш популярних Internet-ресурсів у галузі культури та освіти, вимоги щодо рівня знань і вмінь, критерії та шкала оцінювання й розподіл балів для вивчення курсу «Обробка психологічних досліджень засобами ІКТ». Основна увага приділена формуванню вмінь і навичок роботи з комп’ютером, оволодінню інформаційними технологіями обробки даних. Використані інноваційні методи навчання сприятимуть розвитку творчої особистості студентів, допоможуть закріпити, поглибити та систематизувати знання, одержані під час лекційних та лабораторних занять з предмету «Обробка психологічних досліджень засобам ІКТ». Посібник адресовано: викладачам ВНЗ, вчителям ЗСШ, ПТНЗ і студентам педагогічних університетів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне освітнє середовище закладу вищої освіти в період становлення інформаційного суспільства
    (Czech Republic, Karlovy Vary : Skleněný Můstek, 2017) Коношевський, Леонід Леонідович; Шахіна, Ірина Юріївна; Коношевский, Л. Л.; Шахина, И. Ю.; Konoshevskyi, L. L.; Shakhina, I. Yu.
  • Thumbnail Image
    Item
    Подготовка будущих учителей в информационной образовательной среде
    (Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017) Коношевський, Л. Л.; Коношевский, Л. Л.; Konoshevskyi, L. L.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна культура дітей старшого дошкільного віку
    (Київ ; Вінниця : Планер, 2017) Коношевський, Л. Л.; Стецька, Ю. В.; Коношевский, Л. Л.; Стецкая, Ю.В.; Konoshevskyi, L. L.; Stetska, Yu.V.
    У статті описано основи формування інформаційної культури дітей старшого дошкільного віку. В структурі інформаційної культури дітей старшого дошкільного віку виділяється мотиваційно- особистісна складова, що створює емоційно-позитивний і особистісно- значущий інтерес до різних джерел інформації. Інформаційну культуру дітей старшого дошкільного віку варто розглядати як цілеспрямований процес взаємодії дорослих і дітей, що носить особистісно орієнтований характер, спрямований на досягнення особистісно-значущих результатів в інформаційній діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання ІКТ у навчальному процесі педагогічного ВНЗ
    (Київ ; Вінниця : Планер, 2014) Кармазіна, О. І.; Карамзина, О. И.; Karmazina, O. I.; Коношевський, Л. Л.; Коношевский, Л. Л.; Konoshevskyi, L. L.
    У статті розкрито потенційні можливості використання ІКТ, зокрема інтерактивного плаката, ресурсів Інтернету і практики спілкування через Інтернет студентів — майбутніх учителів
  • Thumbnail Image
    Item
    Самостійна робота студентів в умовах застосування інформаційно-освітнього порталу ВНЗ
    (Київ–Вінниця :ТОВ фірма «Планер», 2016) Коношевський, Л. Л.; Коношевский, Л. Л.; Konoshevsky, L.; Коношевський, О. Л.; Коношевский, О. Л.; Konoshevsky, O.
    У статті висвітлено значення інформаційного освітнього середовища в становленні професійного рівня майбутнього педагогічного фахівця під час СРС. Показано, що це діяльність, організовувана самим студентом у силу його внутрішніх пізнавальних мотивів. СРС, передусім, має бути усвідомлена як вільна щодо вибору, внутрішньо-мотивована діяльність. З’ясовано, що взаємодія студентів і викладачів, організована за допомогою ІКТ, є потужним стимулом щодо організації пізнавальної діяльності студентів, забезпечує мотиваційну основу діяльності, а також дозволяє оцінити її результати. Практика багатьох ВНЗ підтверджує, що лише знання, здобуті самостійною працею, роблять їх вихованців продуктивно мислячими фахівцями, здатними творчо розв’язувати фахові завдання, упевнено відстоювати свої позиції. У статті наголошено, що портальна технологія нині є найбільш раціональним засобом розв’язання перерахованих завдань. Вона може забезпечити розвиток єдиного інформаційного простору, дозволить організувати використання інформаційних ресурсів і управління інформаційними потоками ВНЗ. Інформаційно-освітній портал виступає як один із важливих компонентів у створенні ІОС будь-якого ВНЗ. Впорядкування освітньої інформації у межах інформаційно-освітнього порталу має важливе значення для підвищення якості науково-освітніх ресурсів, сприяє координації й ефективному управлінню розвитком наукових освітньо-інформаційних потоків. Основні переваги побудованого ІОС полягатимуть не лише в ефективнішому розробленні, наповненні та коригуванні навчального контенту інформаційно-освітнього порталу, простому індивідуальному налаштуванні будь-якого курсу під вимоги студента, а й в накопиченні статистики щодо кожного студента.