Наукові публікації. Виступи

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/a285badf-bb08-4410-b011-2a7bc167f5c6

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Технології формування загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів
    (Київ ; Вінниця : Планер, 2018) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.
    У статті розкриваються інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів. Технології формування загальнопедагогічної компетентності майбутніх учителів представлені у світлі компетентнісного та системного підходів до організації професійної підготовки. Запропоновано визначення професійної компетентності майбутніх учителів, розглянута її структура. Висвітлено особливості використання контекстного навчання студентів: методи і форми роботи на заняттях, що дозволяють моделювати ситуації реальної професійної діяльності, які відображають предметно-технологічний і соціокультурний зміст праці майбутніх учителів. Акцентовано увагу на розкритті змісту форм і методів активного навчання, що відіграють важливу роль у забезпеченні нової якості навчання, підготовці і підвищенні кваліфікації учителів. Проаналізовано умови проектування та реалізації ігрової навчальної діяльності. Зазначено, що основною передумовою досягнення цілей навчання і виховання, загального і професійного розвитку майбутнього фахівця є активність особистості в навчанні, яка забезпечується особистісно-діяльнісним підходом, орієнтованим на особистість як мету, суб'єкта, результат і головний критерій професійної підготовки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови формування у майбутніх педагогів ціннісних установок на творчу самореалізацію в професійній діяльності
    (Вінниця : Нілан ЛТД, 2018) Холковська, І. Л.; Холковская, И. Л.; Kholkovska, I. L.
    У статті пропонується огляд базових ціннісних установок педагога у сфері пізнання, у сфері дії, у сфері переживання. Визначені педагогічні умови формування у майбутніх педагогів ціннісних установок на творчу самореалізацію в професійній діяльності. Підкреслюється важливість організації зустрічі студентів з професійною позицією педагога в її реальному або ідеальному вигляді. Акцентовано увагу на необхідності насичення навчального процесу формами і засобами самовизначення студентів у цінностях педагогічної професії як професійного буття. Зазначено, що стимулювання і підтримка процесу утворення на базі як постійних (курс, група), так і тимчасових організацій (клуби, наукові товариства, творчі групи) студентів є важливою педагогічною умовою формування ціннісних установок на творчу самореалізацію майбутніх учителів. Зауважено на необхідності створення у процесі педагогічної практики навчально-професійної спільноти студентів, викладачів ЗВО і педагогів школи як простору самовизначення студентів у професійній діяльності і пробній творчій самореалізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Еволюційно-когнітивна концепція морального розвитку особистості
    (Вінниця : Нілан ЛТД, 2017) Уразбакієв, Р. М.; Urazbakiiev, R. M.
    Розкрито сутність когнітивно-еволюційної концепції морального розвитку особистості Л. Кольбрега. Описано стадії розвитку моральної свідомості особистості. Визначені можливості застосування теорії Л. Кольберга у процесі формування моральної свідомості майбутніх учителів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Preparation of prospective teachers for professional self-developmen
    (Вінниця : ВДПУ, 2016) Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.
    In the context of modernization of higher education, one of the factors in providing the state competitiveness on the global level is to improve specialists’ preparation quality, in particular, to form prospective teachers’ motivation to continuous professional education and professional self-development. Self-development of personality of prospective teacher is urgent to the modern educational process. Self-development – is mental or physical man’s development which he achieves by own unaided study, exercises. Self-development is carried out by own forces, without the influence or assistance of any external forces. Self-development is considered as person’s comprehension of individual qualities and their enrichment through inclusion in appropriate activities, including educational one. Analysis of contemporary psychological and educational research confirmed that in the scientific psychological and pedagogical literature the term “teacher’s self-development” has no clear consistent definition due to different methodological approaches to its consideration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ
    (Вінниця : ВДПУ, 2016) Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.
    Розкрито одну з авторських організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі педагогічного вищого навчального закладу. В статті визначено такі стимули професійного саморозвитку майбутніх педагогів: самопізнання (усвідомлення особистої значущості безперервного професійного саморозвитку); самовизначення (інтерес до майбутньої професійної діяльності; інтерес до професійного саморозвитку); самоуправління здатність до об’єктивної самооцінки; здатність до самостійного оволодіння новим); самореалізації високий рівень фахових, психолого-педагогічних та спеціальних знань); самовдосконалення високі результати в навчальній і квазіпрофесійній діяльності; оволодіння ефективними методами професійного саморозвитку).
  • Thumbnail Image
    Item
    Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку
    (Вінниця : ВДПУ, 2017) Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.
    У статті проаналізовано підходи науковців до визначення умов і факторів професійного саморозвитку особистості; окреслено зовнішні та внутрішні, об’єктивні й суб’єктивні бар’єри саморозвитку. Визначено авторські організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку. Обґрунтовано необхідність формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ шляхом налагодження суб’єкт-суб’єктної взаємодії між студентами і викладачами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку
    (Дніпропетровськ, 2016) Фрицюк, В. А.; Frytsiuk, V. A.
    У статті досліджено сутність понять «професійний саморозвиток» та «готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку». Здійснено узагальнення наукових поглядів на поняття «готовність майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку». Сформульовано авторський погляд на трактування досліджуваного поняття. Доведено важливість формування готовності до професійного саморозвитку у процесі підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ.