Наукові публікації. Виступи

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/a285badf-bb08-4410-b011-2a7bc167f5c6

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Higher Education in Ukraine: Ensuring the Quality of Education
    (Kielce : Holy Cross University, 2016) Kаplinski, V. V.; Lazarenko, N. I.; Лазаренко, Н. І.; Лазаренко, Н. И.; Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.
    Стаття знайомить з ідеями щодо забезпечення якості освіти в педагогічних університетах
  • Thumbnail Image
    Item
    Орієнтація вищого навчального закладу на забезпечення якості освіти
    (Одеса : Південна фундація педагогіки, 2016) Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.; Kaplinskyi, V. V.; Лазаренко, Н. І.; Лазаренко, Н. И.; Lazarenko, N. I.
    Стаття знайомить з ідеями щодо забезпечення якості освіти в педагогічних університетах
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика проведення практичних занять у вищій школі як важлива умова формування методичної компетентності студентів
    (Вінниця : Нілан ЛТД, 2017) Каплінський, В. В.; Каплинский, В. В.; Kaplinskyi, V. V.; Лазаренко, Н. І.; Лазаренко, Н. И.; Lazarenko, N. I.
    Якою має бути методика проведення практичних занять у вищій школі, щоб разом з іншими ключовими компетентностями паралельно формувати у майбутніх фахівців й методичну компетентність? Це ключове питання, на яке дає відповідь пропонована стаття. Головна ідея статті полягає у тому, що навчально-виховний процес у вищому навчальному закладі потребує від викладача єдності педагогічних знань та педагогічної дії, оскільки більшості студентів більше запам’ятовується не те, чому їх вчать, а те, як їх вчать. У статті зосереджується увага на шляхах розв’язання одного з найголовніших завдань методики, яке полягає у формуванні методичної компетентності майбутніх педагогів шляхом наслідування та ідентифікації у процесі проведення навчальних занять, зокрема практичних, з дисциплін педагогічного циклу. Особлива увага акцентується на усвідомленні викладачем того, наскільки його методичні дії є зразком для формування методичної компетентності та майстерності студентів. Важливою умовою формування методичної компетентності педагога вважається урізноманітнення методів та прийомів навчання, виховання, контролю за навчально-пізнавальною діяльністю та постійне поповнення викладачем їх арсеналу. Розглядаються різноманітні форми завдань для опитування студентів на практичному занятті як один із факторів підвищення його ефективності