Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія"

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/13085c7e-f4c4-4548-87d5-8ec8023378da

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення підтримуючого середовища для розвитку креативності майбутніх фахівців
    (Вінниця : ВДПУ, 2023) Фрицюк, Валентина; Марцева, Людмила; Любарська, Людмила
    У статті наголошено про те, що серед основних умов середовища, які забезпечують креативний розвиток особистості є такі параметри середовища, як безоцінність, прийняття, невизначеність і проблемність. Доведено, що для ефективного розвитку креативності варто забезпечити студентам демонстрування зразків креативної поведінки, адже для того, щоб індивід розвивався як творча особистість, недостатньо забрати перепони й зняти контроль свідомості; потрібно, щоб структура свідомості стала іншою, необхідний позитивний зразок творчої поведінки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства.
    (2021) Хрик, В.; Khryk, V.
    У статті розкрито концепцію професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства та її структуру. Визначено основні та специфічні тенденції професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства у процесі лісівничої освіти. Визначено концептуальну ідею професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства як якісну зміну здійснюваної здобувачами освітньої діяльності. Розкрито сутність концепції підготовки майбутніх фахівців лісового господарства, основу якої складає педагогічна система організаційно-методичного забезпечення цієї підготовки. Визначено мету, підходи, принципи, пріоритетні умови формування готовності до професійної діяльності, виділено внутрішні й зовнішні детермінанти підготовки майбутніх фахівців лісового господарства. Доведено, що концепція професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства побудована на основі сукупності компонентів (тенденцій, принципів, підходів, концептуальної ідеї, мети, пріоритетних умов, зовнішніх і внутрішніх детермінант, результату).
  • Thumbnail Image
    Item
    Шляхи підвищення мотивації до вивчення іноземних мов у аграрнотехнічних закладах вищої освіти.
    (2021) Дуганець, В.; Поліщук, А.; Duhanets, V.; Polishchuk, A.
    У статті розглянуто важливість вивчення іноземних мов при підготовці майбутніх фахівців для агропромислового виробництва. Проаналізовано результати досліджень шляхів підвищення мотивації до вивчення іноземних мов у аграрно-технічних закладах вищої освіти. Розкрито проблеми мотивації навчальної діяльності в немовних закладах вищої освіти. Подано філософське визначення понять «мотивація» й «мотив», визначено їхні види та напрями. Обґрунтовано роль основних мотивів і шляхів їхнього підвищення та розкриття педагогічних умов, що сприяють успішному вивченню іноземних мов у аграрно-технічних закладах вищої освіти. Запропоновано до використання технології для формування та покращення мотивів при вивченні іноземних мов за професійним спрямуванням