Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія"
Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/13085c7e-f4c4-4548-87d5-8ec8023378da
Browse
3 results
Search Results
Item Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури як педагогічна проблема(Вінниця : ВДПУ, 2022) Долінін, ГеоргійУ статті розглядається професійна підготовка майбутніх учителів як система педагогічних заходів, що забезпечують формування професійної спрямованості особистості через зміст освіти та набуття відповідних умінь та навичок, тобто професійної готовності до педагогічної діяльності. Акцентується увага на тому, що професійна підготовка – це освітній процес, у якому студент і викладач мають можливість самореалізуватися. Професійна підготовка передбачає формування змісту освіти відповідно до суспільних новацій із застосуванням персоналізованих технологій та критеріїв рівня готовності майбутнього вчителя до професійної педагогічної діяльності.Item Гейміфікація процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.(2021) Мірошник, І. В.; Miroshnyk, I. V.Стаття присвячена проблемі використання прийому гейміфікації у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, оскільки стрімкий розвиток інформаційної галузі вимагає постійного пошуку ефективних методів і прийомів навчання та їх впровадження у навчальний процес, в тому числі закладу вищої освіти. Під поняттям гейміфікації розуміють процес, в якому учасники взаємодіють з метою вирішення штучно створеного конфлікту, який визначається чітко встановленими правилами і виражається в кількісному результаті. У статті наведено детальну характеристику прийому гейміфікації, окреслено умови його ефективного використання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Встановлено, що прийом гейміфікації може бути використаний під час опанування майбутніми вчителями початкової школи різних навчальних дисциплін. Але особливо його використання значно полегшить процес опанування майбутніми педагогами навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», оскільки використання прийому гейміфікації допомагає долати психологічні бар’єри. У статті наводяться приклади творчих завдань з теми “Teaching as a career”, розроблених на основі прийому гейміфікації і які можуть бути використані у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Запропоновані завдання сприятимуть розвитку творчих навичок майбутніх учителів початкової школи, розвитку їхніх умінь долати можливі труднощі, працювати індивідуально, в парах та групах, мотивуватимуть їх ставити цілі та досягати їх, формуватимуть у майбутніх педагогів професійну та методичну компетентність, що є запорукою якісного та ефективного навчання учнів початкової школи.Item Модель формування готовності до застосування інтерактивних педагогічних технологій майбутніми педагогами в закладі дошкільної освіти у професійній діяльності(Вінниця : ВДПУ, 2019) Кучай, А. І.У статті розглядаються теоретичні аспекти впровадження моделі формування готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. З’ясовано, що немає єдиної освітньої моделі інтерактивних педагогічних технологій. Зазначено, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів освіти здійснюється за умови безпосереднього введення в освітню педагогічну діяльність запропонованої нами моделі формування готовності майбутніх фахівців до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності, яка набуває таких властивостей, що забезпечують ефективну організацію освітнього процесу.