Browsing by Author "Лебедєва, Н. А."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item A model of prospective psychologists’ professional development at a university.(Lodz-Warszawa, 2018) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Шахов, В. В.; Шахов, В. І.; Lebedieva, N. A.; Shakhov, V. V.; Shakhov, V. I.In order to study the process of a future psychologist’s professional development which has a peculiar structure, content and qualitative characteristics, it is extremely important within the frame work of targeted developmental programs to create a particular model of a psychologist’s professional development, which creates a structural and indicative basis for the development of psychological support for the professional development of a student psychologist. While developing the model of professional development of a psychologist, we take into account the following methodological and psychological positions: Firstly, the modeling of the professional development of a psychologist cannot be considered outside of the educational and professional activities, without taking into account the relationship and interaction of personality and activity. Secondly, the model of professional development reflects only the basic components, serving as a mark in the study of the dynamics of the psychologist professional and personal development at various stages. Thirdly, modeling of the professional development of a psychologist makes it possible to develop on its basis a model of psychological support.Item Prospects for development of small enterprises on the territory of the Vinnytsia region.(Riga: “Landmark” SIA, 2019) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Lebedieva, N. A.; Пронько, Л. М.; Пронько, Л. Н.; Pron`ko, L. M.;A modern entrepreneur is an economic entity that is able to profitably use and realize market opportunities. An entrepreneur in a village is the essence of modern entrepreneurship is the ability of an entity to respond to a potential source of benefit, that is, to find, maximize and properly implement the most favorable market opportunities. At the same time, this ability is due not only to the personality traits of the entrepreneur. Today, for the most part, it is due to the special relations that arise from the entrepreneur in the process of moving to their goal. These relationships cover the sphere of interaction both with the surrounding environment, and with the relationship within its own business structure. With the development of a market economy and entrepreneurship as one of its main institutions, these relationships are becoming increasingly important in ensuring the success of entrepreneurial activity and gaining the competitive advantages of business entities.Item Socio-psychological Mechanismsт of the Minimizing Principle of Educational Influence or the Application of Newton’s Third Law in Pedagogy(2019) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Lebedieva, N. A.; Shakhov, V. V.; Shakhov, V. I.; Шахов, В. В.; Шахов, В. І.; Шахов, В.We tend to believe that our behavior comes from our attitudes and beliefs. However, social psychologists have experimentally proved a possible reverse dependence: our purposes, views can be a consequence of our behavior. People usually advocate what they believe in, but they also believe in what they stand for. Based on scientifically proven psychological mechanisms of the development of the motivational-value sphere of the individual, we will try to find out why the principle does not work in the upbringing – “the more, the stronger, the better”, and the opposite principle is operating – to minimize the educational effect, that is, the weakerт and less noticeable the educational stimulus is used by the educator, the more strongly the views, settings, beliefs of the pupils change. Both from the point of view of the theory of dissonance and from the point of view of the theory of self-attribution, the effect of “less means more” has one additional consequence. Sometimes “more” can mean “less”. In the presence of very strong motives, changes in settings may be less significant than those that would have occurred under the influence of moderate incentives.Item Вплив стресу на рівень самооцінки студентів -аграріїв: теоретичні аспекти.(ВНАУ, 2017) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Lebedieva, N. A.Навчання у вищому навчальному закладі додає ряд подразників на зразок адаптації до університетського життя, віддаленості від сім'ї чи близьких, пристосування до нового режиму навчання, самостійне управління коштами; і також характеризується високою нервово-психічною напругою, хронічною втомою, підвищеною тривогою, емоційним та інформаційним стресом. Особливої уваги в цьому контексті потребує студентство. Саме в цей період формується особистість. Неналежний рівень самооцінки може стати джерелом багаточисельних проблем, пов’язаних з гострими переживаннями, наслідками яких дуже часто є стреси та фрустраційні стани. Від нього залежать взаємини людини з оточуючими, її критичність, вимогливість до себе, ставлення до успіхів і невдач. Тим самим вона впливає на ефективність діяльності й подальший розвиток особистості.Item Основні підходи до поняття самооцінки: класичні зарубіжні теорії(Вінниця ВДПУ, 2018) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Lebedieva, N. A.У статті здійснено огляд праць зарубіжних авторів у контексті поняття самооцінки як значущої характеристики особистості. Ці напрацювання були першими та стали основою для подальших пошуків у галузі психології, педагогіки та соціології.Item Особливості ціннісного ставлення студентів аграрного університету до вивчення іноземної мови(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Lebedeva, N.A.У даній статті проаналізовано особливості ціннісного ставлення студентів аграрного університету до вивчення іноземної мови.Item Професійно-ціннісне середовище як основа розвитку комунікативної взаємодії у контексті викладання мов у аграрному виші.(ВНАУ, 2017) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Lebedieva, N. A.Освітній процес аграрного ВНЗ є тим середовищем, у якому особистість набуває якостей, необхідних для успішного здійснення майбутньої професійної діяльності. Суттєвим чинником виникнення та розвитку цих якостей є міжособистісна взаємодія, що виникає у процесі спілкування. Розвиток діалогічно-комунікативної взаємодії у професійно-ціннісному середовищі сприяє зміні позиції студента; створенню можливостей для зміни стереотипів; формуванню позитивної моделі поведінки особистості; реалізації активності студентів; динамізму та інтенсивності спілкування; створенню сприятливої емоційно-психологічної атмосфери. Результативність процесу становлення професійних та особистісних якостей майбутнього фахівця аграрія суттєво залежить від прагнення викладача зорієнтувати власну діяльність на розвиток особистості студента. Духовна сутність та моральні цінності мають стати запорукою взаємодії викладача та студента.Item Роль європейського досвіду забезпечення якості вищої освіти для України.(2022-12-09) Мельничук, О. Ф.; Лебедєва, Н. А.; Матієнко, В. Л.; Melnychuk, O. F.; Lebedeva, N. A.Розвиток європейського освітнього простору зумовлюється посиленням міграційних процесів, зростанням мобільності ринку праці, міжкультурних обмінів, розвитком інформаційного суспільства та іншими причинами. Тому прагнення України до інтеграції в єдиний європейський освітній простір закономірне, адже є запорукою стабільного розвитку держави, підвищення її конкурентоспроможності, визначальним фактором розвитку освіченої нації та становлення активного громадянського суспільства. Модернізація вищої освіти України у напрямі євроінтеграції забезпечує рівність можливостей для здобуття якісної вищої освіти всіма особами, її орієнтацію на всебічний розвиток особистості, автономізацію закладів вищої освіти, швидке реагування на потреби часу та суспільства.Item Іншомовна компетентність як складова професійної комунікації у підготовці фахівців технічних спеціальностей(Вінниця: ВДПУ, 2018) Лебедєва, Н. А.; Лебедева, Н. А.; Тимкова, В. А.; Тымкова, В. А.; Lebedieva, N. A.; Tymkova, V. A.У статті розглянуто особливості формування іншомовної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей у контексті професійної комунікації. Сучасні вимоги до володіння фахівцем іноземною мовою потребує вдосконалення системи іншомовної підготовки: розробки нових методів і форм навчання, пошуку технологій організації навчального процесу, що відповідають сучасним вимогам. Значущим, у контексті нашого дослідження, є процес навчання з використанням таких технологій, що допомагають змінити характер ролей викладача та студента, які стають рівновідповідальними за кінцевий результат освіти. Для цього в навчальний процес вводять елементи науково-дослідницької роботи, та підкріплюють спрямуванням викладачем самостійної роботи студентів. Володіючи великим освітнім потенціалом, навчальний предмет «Іноземна мова» у вищій школі, окрім вирішення завдань розвитку особистості, є ресурсом систематичного поповнення професійних знань, формування і розвитку комунікативних умінь та навичок. Потреба у використанні компетентнісного підходу також викликана уточненням мети і результату підготовки в технічному вузі як умови підвищення якості професійного навчання. Іноземна мова є обов'язковою дисципліною освітньої програми та повинна реалізовуватися із застосуванням як традиційних, так і інформаційних технологій освітнього процесу. Необхідність цілісного дослідження системи навчання іншомовного професійного спілкування в технічному ЗВО вимагає принципово іншогоn підходу – комунікативного. Фундаментальне значення дослідження системи навчання іншомовного професійного спілкування в технічному ЗВО дозволяє поглибити розуміння основ навчання іншомовного спілкування загалом та професійного безпосередньо. Прикладне значення дослідження полягає в використанні при підготовці курсів з теорії та практики іншомовного професійного спілкування, методології та методики її вивчення, спецкурсів з підготовки професійних перекладачів, а також у професійній діяльності майбутнього випускника технічного ЗВО, що пов’язана з міжнародною практикою або стажуванням.