Browsing by Author "Лазор, О. Д.,"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Міжнародний досвід у сфері державного регулювання музичної освіти та його адаптації в Україні(Київ, 2024) Лазор, О. Д.,; Лапшин, С. А.Стаття розглядає процес інтернаціоналізації музичної освіти в контексті глобалізації вищої освіти, зокрема в Україні. Визначено ключові аспекти цього процесу, зокрема його вплив на адаптацію системи вищої освіти до міжнародних стандартів та культурних вимог. Окрема увага приділена двом видам інтернаціоналізації: внутрішній та мобільності через національні кор-дони. Досліджується роль університетів у впровадженні інтернаціоналізованих моделей навчання та необхідність спиратися на європейський досвід для підготовки студентів до діяльності в міжнародному музично-освітньому співтоваристві. Автори зазначають, що розвиток інтернаціоналізації музичної освіти в Україні, розпочатий з приєднання до Болонського процесу в 2005 році, потребує вдосконалення стратегічних підходів та подолання спадщини радянського освітнього устрою. Міжнародний досвід у сфері державного регулювання музичної освіти включає практики, стратегії та політики, що застосовуються різними країнами для розвитку та підтримки музичної освіти. Це охоплює управління музичними закладами, освітні стандарти, фінансування, кадрове забезпечення та взаємодію між державними органами та культурними установами. Важливими аспектами є впровадження нових технологій (цифрові інструменти, онлайн-курси), міжна-родна співпраця (фестивалі, конкурси, студентські обміни) та інклюзивність освіти, що відповідає потребам різних соціальних груп. Прозорі програми в музиці є ключовим елементом, який забезпечує доступність інформації, підвищує довіру до організаторів і створює ефективні системи управління. Це включає публічний доступ до музичних архівів, записів і нот, що сприяє дослідженням та безперешкодному використанню матеріалів. Міжнародний досвід також охоплює різні моделі розвитку музичних закладів, підготовки викладачів та підтримки культурної спадщини.