DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Основи психології фізичного виховання і спорту : курс лекцій
(Вінниця : ВДПУ, 2006) Штифурак, В. С.
У курсі лекцій розкриваються основні теоретичні положення психології фізичного виховання і спорту. Для студентів, учителів фізичної культури, тренерів, викладачів і всіх зацікавлених даною проблемою.
Item
Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності на свіжому повітрі
(2024) Годованчук, Вікторія; Кобялко, Ольга
У статті розкрито особливості розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності на свіжому повітрі. Зроблено дефінітивний аналіз понять «мовлення», «ігрова діяльність». У статті описано рухливі ігри, які сприятимуть мовленнєвому розвитку старших дошкільників. The article reveals the peculiarities of the speech development of older preschool children in the process of play activities in the fresh air. A definitive analysis of the concepts of «speech» and «game activity» was made. The article describes mobile games that will contribute to the speech development of older preschoolers.
Item
Організація фізкультурно-оздоровчої діяльності дітей старшого дошкільного віку у взаємодії ЗДО та родини: досвід України та ЄС
(2024) Бірюкова, Антоніна; Пахальчук Н. О.
В статті розкриваються особливості організації фізкультурно-оздоровчої діяльності у взаємодії закладу дошкільної освіти та родини дітей старшого дошкільного віку. Автор статті презентує педагогічні прийоми організації фізкультурно-оздоровчої діяльності. The article discusses the features of organizing physical education and health activities in collaboration between preschool educational institutions and families of older preschool children. The author of the article presents pedagogical techniques for organizing physical education and health activities.
Item
Рухова активність дітей дошкільного віку на заняттях із фізичної культури як умова формування здорового способу життя
(2024) Баранова, Ірина; Вербська, Анастасія
В статті розкриваються особливості рухової активності дітей дошкільного віку на заняттях з фізичної культури як умови формування здорового способу життя. Акцентується увага на важливості систематичних фізкультурних занять для розвитку фізичних якостей, зміцнення здоров’я та його складових/ The article reveals the peculiarities of motor activity of preschool children in physical education classes as a condition for the formation of a healthy lifestyle. Attention is focused on the importance of systematic physical education for the development of physical qualities, strengthening health and its components
Item
Використання Ресурсу Classtime в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
(2024) Шикиринська, Олександра; Ягодіна, Людмила
В статті розглянуто особливості використання ресурсу Сlasstime в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, що дозволяють педагогові мінімізувати витрати часу на підготовку, проведення, перевірку та зберігання результатів; отримати миттєвий зворотний зв’язок та візуалізацію результатів, рівень розуміння та прогресу всіх дітей у реальному часі; формувати навички спільної роботи, взаємодопомоги, спільної радості від результату та спільної роботи над помилками, що особливо цінно в умовах дистанційного навчання. The article examines the features of using the Classtime resource in the educational process of a preschool education institution, which allow the teacher to minimize time spent on preparation, conducting, checking and storing results; get instant feedback and visualization of results, level of understanding and progress of all children in real time; to form the skills of joint work, mutual assistance, joint joy at the result and joint work on mistakes, which is especially valuable in the conditions of distance learning