DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Формування комунікативної культури майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота
(Вінниця : ВДПУ, 2024) Яровий, Олександр Анатолійович
Реформування вітчизняної системи освіти передбачає потребу підготовки керівника нового покоління для всіх освітніх систем, зокрема і для системи закладів загальної середньої освіти. Визначаючи характер сучасної системи закладів загальної середньої освіти, пов’язаної із адаптацією до європейських і світових стандартів, необхідно наголосити, що її стрижнем є розвивальна, культуро-творча домінанта, а одним із основних чинників розвитку особистості в шкільному віці є комунікативний розвиток в умовах інтеграційних процесів взаємодії та діалогу культур. Особливої актуальності при цьому набуває проблема розвитку комунікативної культури майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти, які працюють із учнями, адже саме від рівня розвитку їх комунікативної культури залежить комунікативний розвиток дітей.
Item
Основні тенденції підготовки менеджерів освіти в країнах Європи : кваліфікаційна робота
(Вінниця : ВДПУ, 2024) Чередник, Дар’я Олександрівна
У сучасних умовах нестабільності і високих освітніх втрат гостро постає потреба у підготовці керівників закладів освіти нової генерації – конкурентоспроможних професіоналів, агентів змін, мудрих і ділових організаторів освітнього процесу. У цьому аспекті особливої актуальності набувають проблеми вдосконалення професійної підготовки фахівців з менеджменту освіти. Розвиток ринку освітніх послуг вимагає від керівників освітніх закладів адекватного виконання всіх управлінських функцій, володіння навиками стратегічного управління, здатності до створення інноваційного освітнього середовища, взаємодії зі стейкхолдерами, високого творчого і лідерського потенціалу.
Item
Формування організаторської компетентності студентів педагогічного університету
(Вінниця : ВДПУ, 2024) Семенюк, Віктор Миколайович
Професійно-педагогічна діяльність майбутніх фахівців у сучасних умовах функціонування закладів вищої освіти пов’язана не лише з виконанням ними суто педагогічних функцій, а й з управлінням навчально-пізнавальною діяльністю здобувачів вищої освіти та освітнім процесом у цілому. Сучасний фахівець зобов’язаний вміти розв’язувати проблемні педагогічні ситуації та розуміти причини їх виникнення, аналізувати та прогнозувати розвиток і саморозвиток, планувати, прогнозувати контролювати процес навчання й виховання, приймати ефективні, виважені й самостійні рішення. Отже, йдеться про специфічну функцію майбутніх фахівців у ЗВО – організаторську, ефективне виконання якої передбачає забезпечення гарантованого рівня освіченості майбутніх фахівців, досягнення ними прогнозованого результату із заздалегідь визначеними витратами ресурсів. Такі цільові настанови зумовлюють потребу педагогічної науки та практики щодо пошуку шляхів удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців і ставлять пріоритетом формування в них організаторської компетентності.
Item
Підготовка майбутніх керівників освітніх закладів до створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності: кваліфікаційна робота
(Вінниця : ВДПУ, 2024) Богданюк, Олексій Олександрович
Для досягнення вагомих результатів управлінської діяльності керівників освітніх закладів, спрямованих на підготовку вчителів до професійної самореалізації, важливо дотримуватися низки рекомендацій, серед яких необхідність: колегіального визначення пріоритетних напрямів підвищення якості освітнього процесу у школі, одним з яких є підготовка вчителів до професійної самореалізації; створення в колективі атмосфери пошани, довіри, успіху, підтримки прагнення кожного до професійної самореалізації; чіткої постановки нових цілей і завдань підготовки вчителів до професійної самореалізації так, щоб вони сприймалися членами колективу як реальні і досяжні; надання всім учасникам процесу більше свободи і самостійності в їх діяльності, спрямованій на професійну самореалізацію. Для підготовки майбутніх керівників освітніх закладів до створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності необхідним вважаємо реалізацію і дотримання в освітньому процесі університету визначених і обґрунтованих нами педагогічних умов.
Item
Формування професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету : кваліфікаційна робота
(Вінниця : ВДПУ, 2024) Салій, С. А.
Особливої актуальності набувають питання формування професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів освіти, оволодіння ними навичками толерантної міжособистісної взаємодії, встановлення міжособистісних і ділових контактів, підтримання сприятливого морально-психологічного мікроклімату в колективі. При цьому професійно-етичні якості мають виступати внутрішнім орієнтиром професійної діяльності, показником соціально-професійного статусу особистості, умовою та передумовою готовності до успішного управління.