DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Роль і місце домашнього експерименту в організації індивідуальної роботи учнів в умовах дистанційного навчання
(Вінниця : ВДПУ, 2023-12) Ворошило Юрій Русланович; Voroshylo Yu. R.
Дипломна робота присвячена реалізації домашніх експериментів з фізики в умовах дистанційного навчання, також увага зосереджена на перевагах та недоліках впровадження домашніх фізичних експериментів для здобувачів середньої освіти, враховуючи індивідуальні особливості та важливість самостійної роботи. The thesis is devoted to the implementation of home experiments in physics in distance learning, and attention is also focused on the advantages and disadvantages of introducing home physics experiments for secondary education students, taking into account individual characteristics and the importance of independent work.
Item
Використання програмного забезпечення для аналізу відеоматеріалів з фізики під час проведення лабораторних занять
(Вінниця : ВДПУ, 2024-12) Остапчук Ольга Ярославівна; Ostapchuk O. Ya.
Дипломна робота присвячена використанню програмного забезпечення для аналізу відеоматеріалів під час лабораторних занять з фізики. Розглянуто переваги та недоліки програмних засобів для аналізу відеоматеріалів, описано особливості та методичні рекомендації використання програмного забезпечення Tracker під час проведення лабораторних робіт. The diploma thesis is dedicated to the use of software for analyzing video materials during physics laboratory classes. It discusses the advantages and disadvantages of software tools for video analysis, and describes the features and methodological recommendations for using Tracker software in conducting laboratory experiments.
Item
Стилістичний експеримент в ілюструванні корейського фольклору крізь призму українського художнього мислення
(Вінниця: ВДПУ, 2025) Стадник,Лідія; Гандзій, Н. В
Статтю присвячено студентському проєкту створення ілюстрацій до корейської казки з елементами української візуальної культури. Проаналізовано художній синтез орнаментальних систем, авторське трактування сюжету та роль міжкультурної ілюстрації в учасному мистецтві
Item
Результати дослідження тривожності та особливостей копінг- стратегій в осіб юнацького віку під час війни
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Гнатюк, О.
Для перевірки достовірності відмінності між двома вибірками ми використали t-критерій Стьюдента. Результати дослідження підтвердили статистично значущі відмінності між першою та другою групами за показниками соціального відволікання (р≤0,01) та копінг-стратегії, орієнтованої на емоції (р≤0,05). Встановлено, що у юнаків у період воєнного стану високий рівень реактивної тривожності (64,3%) та особистісної тривожності (82,7%). Виявлено позитивний кореляційний зв’язок між сприйняттям стресу та реактивною тривожністю (r=0,701, р≤0,01), а також між сприйняттям стресу та особистісною тривожністю (r=0,634, р≤0,05). Це свідчить, що при зростанні рівня стресу посилюється як реактивна, так і особистісна тривожність.
Item
Роль дитячої книги у формуванні ціннісних орієнтацій у дитини старшого дошкільного віку
(Вінниця: ВДПУ, 2025) Скугорова, Сніжана; Колеснік, К.А
У статті розкрито значення дитячої книжки як важливого засобу формування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку. Наголошено на важливості використання художньої літератури для збагачення морального досвіду дитини, розвитку її емоційно-чуттєвої сфери та засвоєння загальнолюдських моральних норм. Окреслено особливості впливу казки, оповідання, байки на становлення уявлень дітей про добро, справедливість, чесність, відповідальність