DSpace 8

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com
Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Конструктивно-ландшафтознавче районування розвитку екстремального туризму у межах Поділля
(Вінниця : ВДПУ, 2025) Кізюн А. Г.; Kiziun Alla
Мета – на прикладі модельного регіону – Поділля, враховуючи його природні й господарські особливості, дослідити територіальні відміни наявного тут екстремального туризму, провести його районування для подальшого раціонального розвитку. У процесі дослідження використано принципи – історизму і комплексності, адаптивності та належні їм методи: аналізу і синтезу, прогнозування, польових ландшафтно-туристичних досліджень. Основою розвитку екстремального туризму є, в першу чергу, природні умови і ресурси, а потім економікогеографічні характеристики й адміністративний поділ будь-якого регіону. Враховуючи це, на прикладі. Поділля проведено районування екстремального туризму з виділенням у межах Подільського округу екстремального туризму 7 районів та 29 осередків екстремального туризму. У процесі майбутніх досліджень виділені кількість та межі районів і осередків екстремального туризму можуть зазнати змін.
Item
Етапи розвитку мовленнєвої діяльності молодших школярів в умовах змішаного навчання
(2025) Ходацька, Інна; Лазаренко, Н. І.
Сучасна освіта зазнає кардинальних змін, де провідну роль відіграє цифровізація та впровадження нових форматів навчання. Змішане навчання, що поєднує традиційну класну роботу з онлайн-технологіями, стало не просто вимушеним заходом, а ефективним інструментом для всебічного розвитку учнів.
Item
Формування комунікативної компетентності засобами технології BYOD на уроках літературного читання в 2 класі
(2025) Рябець, Вікторія; Олійник, Н. А.
У сучасних умовах розвитку освіти ключовим завданням початкової школи є формування в учнів комунікативної компетентності – здатності ефективно спілкуватися, висловлювати думки, взаємодіяти в колективі. Особливої актуальності це питання набуває на уроках літературного читання, які створюють сприятливі умови для розвитку мовлення, критичного мислення та емоційного інтелекту молодших школярів. Одним із ефективних засобів реалізації цього завдання є використання освітньої технології BYOD (Bring Your Own Device), що передбачає залучення учнями власних цифрових пристроїв до навчального процесу
Item
Роботи над синонімами в початкових класах як шлях збагачення словника молодших школярів
(2025) Погончук, Юлія; Комарівська, Н.О.
Одним із провідних завдань початкової мовної освіти є збагачення словникового запасу учнів, розвиток мовлення, формування культури усного й писемного мовлення. У цьому контексті особливе значення має робота над синонімами – словами, що мають подібне значення, але різняться відтінками змісту або стилістичним забарвленням. Формування в молодших школярів уміння добирати синоніми сприяє глибшому усвідомленню значень слів, розвитку мовного чуття, виразності й точності мовлення
Item
Стан сформованості природничої компетентності молодшіх школярів в умовах сучасної початкової школи
(2025) Плотнікова, Валерія; Казьмірчук, Н.С.
У сучасній педагогічній науці природнича компетентність розглядається як одна з ключових, яка формується в учнів початкових класів. Вона необхідна для успішної соціалізації дитини, розвитку її критичного мислення, дослідницьких умінь, екологічної свідомості та здатності адаптуватися до змін у навколишньому світі. Формування природничої компетентності варто розпочинати з молодшого шкільного віку, що зумовлено віковими особливостями дітей, а саме пізнавальною активністю, високим рівнем допитливості та здатністю до емоційного сприймання природи