Show simple item record

dc.contributor.authorКостюк, Таїсія
dc.date.accessioned2021-11-16T09:48:23Z
dc.date.available2021-11-16T09:48:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКостюк Т. Засоби формування англомовної компетентності в аудіюванні / Таїсія Костюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукраїнської науковотеоретичної конференції, 25 листопада 2020 р. Вінниця. – С. 238-240uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9249
dc.descriptionІноземні мови. Методика навчанняuk_UA
dc.description.abstractУзагальнюючи вище сказане, можна стверджувати, що іншомовне писемне мовлення виконує декілька дидактичних функцій у навчальному процесі. Воно служить: а) засобом мовної підготовки учнів; б) засобом виховання і формування внутрішнього світу учнів. Письмо є також одним із найважливіших каналів пізнання іноземної культури. Вже само по собі іншомовне писемне мовлення стає країнознавством для учнів, оскільки будь-яка праця над текстом потребує знань культури мислення, спілкування, мовленнєвого етикету у країні, мова якої вивчається. Ці знання необхідні для формування іншомовної комунікативної компетенції учнів.uk_UA
dc.publisherВінницяuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk_UA
dc.subjectписьмова мовленнєвістьuk_UA
dc.titleЗасоби формування англомовної компетентності в аудіюванніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record