dc.contributor.author | Костюк, Таїсія | |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T09:48:23Z | |
dc.date.available | 2021-11-16T09:48:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Костюк Т. Засоби формування англомовної компетентності в аудіюванні / Таїсія Костюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукраїнської науковотеоретичної конференції, 25 листопада 2020 р. Вінниця. – С. 238-240 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9249 | |
dc.description | Іноземні мови. Методика навчання | uk_UA |
dc.description.abstract | Узагальнюючи вище сказане, можна стверджувати, що іншомовне писемне мовлення виконує декілька дидактичних функцій у навчальному процесі. Воно служить: а) засобом мовної підготовки учнів; б) засобом виховання і формування внутрішнього світу учнів. Письмо є також одним із найважливіших каналів пізнання іноземної культури. Вже само по собі іншомовне писемне мовлення стає країнознавством для учнів, оскільки будь-яка праця над текстом потребує знань культури мислення, спілкування, мовленнєвого етикету у країні, мова якої вивчається. Ці знання необхідні для формування іншомовної комунікативної компетенції учнів. | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk_UA |
dc.subject | письмова мовленнєвість | uk_UA |
dc.title | Засоби формування англомовної компетентності в аудіюванні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |