Наукові публікації. Виступи
Browse by
Recent Submissions
-
Розвиток логічного мислення майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій
(Кропивницький : Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2023)У статті розглянуті різні аспекти проблеми розвитку логічного мислення як важливого компоненту педагогічної підготовки майбутнього учителя. Виписано вимоги до визначення понять, що схарактеризовані у державному стандарті ... -
Логічне мислення майбутніх учителів як наукова категорія
(Кропивницький : Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2023)У статті представлено різні точки зору сучасних вітчизняних науковців щодо вирішення проблеми сутності логічного мислення майбутніх учителів як наукової категорії. Логіка розглядається у статті як складова системи наук, ... -
Освітні типові програмні комплекси формування фахівця нового типу світового туристичного менеджменту
(Київ : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2024)В статті розкрито освітні типові програмних комплекси формування фахівця нового типу за зразком світового туристичного менеджменту. Удосконалити навички використання засобів цифрових технологій у професійній діяльності ... -
Розвиток лексичної компетентності як складової мовної компетентності на уроці іноземної мови
(2023)Однією з ключових складових мовної компетентності є лексична компетентність, тобто знання та вміння використовувати словниковий запас мови. Лексична компетентність є не лише ключовою складовою мовної компетентності загалом, ... -
Впровадження методик розвитку медіаграмотності в старших класах
(2023)У сучасному суспільстві медіаграмотність є надзвичайно важливою навичкою життя, оскільки медійний простір визначається високою активністю. Більшу частину інформації, для багатьох галузей нашого життя, ми беремо з медіа, ... -
Специфіка відтворення термінології при перекладі й локалізації англомовних вебсайтів українською мовою
(2023)У сучасному світі інтернет та інформаційні технології відіграють ключову роль у доступі до знань та ресурсів. Однак, щоб інформація була доступною та зрозумілою для різних аудиторій, необхідно провести переклад та локалізацію ... -
Фоностилістичні характеристики редукованого голосного SCHWA LAUT в офіційних промовах Олафа Шольца
(2023)Питання редукованого голосного [ə], зокрема його фонологічного статусу та особливостей реалізації, займає особливе місце у системі німецьких голосних. Незважаючи на те, що цей голосний зустрічається лише в ненаголошеній ... -
Формування і розвиток умінь і навичок діалогічного мовлення на початковому етапі навчання німецької мови
(2023)Наразі в українських школах визнають необхідність та важливість формування комунікативної компетентності на уроках іноземних мов. Адже всі люди, що вивчають іноземну мову, вивчають її для спілкування з іншими людьми. Комусь ... -
Формування англомовної компетентності в усному мовленні старшокласників в опорі на емоційний інтелект
(2023)У сучасній педагогічній парадигмі велике значення надається готовності школярів до ефективної діяльності у швидкозмінному соціокультурному середовищі, реалізації власної ініціативи, здатності самостійно ухвалювати та ... -
Компенсація освітніх втрат на уроках іноземної мови в умовах війни
(2023)Повномасштабна війна, що розпочалась 24 лютого 2022 року, розділила не лише освітній простір на «до» та «після», а й усі сфери життя кожногоукраїнця. Освіта уже приймала виклики дестабілізаційних обставин під час пандемії ... -
Die merkmale der modernen deutschen spontanen rede aus phonostilistischer sicht
(2023)Die Standardaussprache spielt eine zentrale Rolle unter den verschiedenen sprachlichen Ausdrucksmitteln. Die Sprache als Hauptkommunikationsmittel beeinflusst nicht nur unser Verständnis von Botschaften, sondern auch unsere ... -
Література США у період між двома світовими війнами
(2023)На період між Першою та Другою світовими війнами припав художній розквіт американської літератури. Особливо у цьому відношенні виділяються 20-ті роки ХХ ст., які в американській критиці були названі «золотим століттям» ... -
Застосування проектної методики для розвитку монологічного мовлення в учнів середньої школи
(2023)Потреба у пошуку нових педагогічних можливостей – характерна ознака сьогоднішньої сучасної освіти. Основоположні засади цього пошуку пов’язані з відмовою від традиційного навчання та виховання, а також ідеєю цілісності ... -
Активні методи навчання та їх роль у формуванні іншомовної граматичної компетентності
(2023)Одним із головних завдань школи є зробити навчання не лише ефективним, а й захопливим, залучити учнів до процесу навчання, зробити їх головними та активними його учасниками. Учителі зобов’язані створити умови практичного ... -
Застосування інтерактивних додатків для організації кооперативного навчання з німецької мови учнів середніх класів.
(2023)Вивчення німецької мови в середніх класах відкриває перед учнями безліч можливостей та важливих переваг, які впливають на їхню освіту та майбутнє. Німецька мова, яка є однією з найпоширеніших у світі, стає ключем до розуміння ... -
Застосування дискусій з метою розвитку спонтанного усного мовлення з німецької мови учнів середніх класів.
(2023)Надзвичайно важливим аспектом у вивченні мови є набуття навички «говоріння». Одним з найефективніших методів розвитку даної навички є метод дискусій. -
Роль візуальної грамотності в навчанні лінгвосоціокультурної компетентності учнів старших класів.
(2023)В умовах сучасного світу візуальна грамотність набуває ключового значення і вимагає спеціальної уваги. Зображення та пікторіальні елементи стають основними засобами комунікації, особливо для молодого покоління. Багато ... -
Використання прийомів драматизації на уроках англійської мови.
(2023)Проблема пошуку ефективних методів викладання іноземних мов, орієнтованих на швидке й легке засвоєння мовного матеріалу та його активізацію у процесі комунікації у різних життєвих ситуаціях, є предметом численного педагогічного ... -
Використання штучного інтелекту у навчанні усного мовлення учнів старших класів закладів загальної середньої освіти.
(2023)У сучасному світі технології та штучний інтелект все частіше стають невід’ємною частиною освіти. Зокрема, використання штучного інтелекту при навчанні іншомовного усного мовлення відкриває нові можливості та перспективи ... -
Розвиток міжкультурної компетентності на уроці іноземної мови в учнів старших класів.
(2023)Міжкультурна компетентність – це здатність успішно спілкуватися з представниками інших культур та національностей, і вона включає в себе наступні аспекти: 1. Загальні культурологічні та культурно-специфічні знання: розуміння ...