Search
Now showing items 1-6 of 6
Педагогічні орієнтири процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до творчої самореалізаці
(Київ.: ІПТО НАПН України, 2016)
У статті викладено теоретичні та практичні аспекти дослідження проблеми формування готовності до творчої самореалізації студентів музично-педагогічного фаху в процесі навчання музичній спеціальності у вищому навчальному ...
Музично-педагогічна виконавська практика як фактор формування готовності до творчої самореалізації студентів
(Польща, 2018)
У статті викладено практику формування готовності до творчої самореалізації студентів музичного фаху в процесі їх навчання. На основі психолого-педагогічних, філософських, музикознавчих джерел, існуючого практичного досвіду ...
Формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до творчої самореалізації в процесі професійної підготовки
(Вінниця: ВДПУ, 2018)
Досліджено теоретичні та практичні аспекти питання формування готовності до творчої самореалізації майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі їх професійної підготовки. В рамках розв'язання завдань дослідження ...
Теоретичні основи процесу формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до творчої самореалізації
(Вінниця: ВДПУ, 2018)
У статті визначено теоретичні основи процесу формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої самореалізації. На основі психолого-педагогічних, філософських, музикознавчих джерел, існуючого практичного ...
Процес формування готовності студентів музичного фаху до творчої самореалізації (аналітичний аспект)
(Вінниця: ВДПУ, 2018)
У статті викладено теоретичні та практичні аспекти дослідження проблеми формування готовності до творчої самореалізації студентів музично-педагогічного фаху в процесі навчання музичній спеціальності у вищому навчальному ...
Проблема творчої самореалізації особистості в наукових дослідженнях
(Вінниця : ВДПУ, 2019)
У статті окреслені основні наукові дослідження з проблеми творчої самореалізації особистості, в тому числі особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті його музично-теоретичної підготовки в процесі ...