Искать
Отображаемые элементы 1-10 из 90
Готовність студентів музичного фаху до творчої самореалізації в процесі розвитку їх мистецьких уподобань
(Riga, Latvia: «Baltija Publishing, 2018)
Оптимальні психологічні та педагогічні принципи, що стимулюють процес формування готовності студентів до творчої самореалізації, потрапляють до розробленої системи з її методами, педагогічними цілями, етапами та формами ...
Педагогічні орієнтири процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до творчої самореалізаці
(Київ.: ІПТО НАПН України, 2016)
У статті викладено теоретичні та практичні аспекти дослідження проблеми формування готовності до творчої самореалізації студентів музично-педагогічного фаху в процесі навчання музичній спеціальності у вищому навчальному ...
Музично-педагогічна виконавська практика як фактор формування готовності до творчої самореалізації студентів
(Польща, 2018)
У статті викладено практику формування готовності до творчої самореалізації студентів музичного фаху в процесі їх навчання. На основі психолого-педагогічних, філософських, музикознавчих джерел, існуючого практичного досвіду ...
Науково-педагогічні основи процесу формування мистецьких уподобань студентів музичного фаху
(Вінниця: Планер, 2013)
У статті представлено проблемність у визначенні концептуальних засад формування мистецьких уподобань майбутнього вчителя музики в процесі системної музично-виконавської підготовки.
Діагностика стану готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до творчої самореалізації
(Польща, 2016)
Творча самореалізація майбутнього вчителя музики відображає сутнісну характеристику особистості, процесуальні і результативні аспекти музично-педагогічної діяльності, що проявляються у пізнанні музичної творчості, освоєнні ...
Музичне слов’янознавство у контексті становлення наукового підходу до вивчення історії музики
(Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2015)
У статті розглядається процес становлення та розвитку музичної наукової думки паралельно до шляхів розвитку класичної музичної культури слов’янських народів. Спираючись на історичні матеріали та праці видатних музикознавців ...
Вплив французької літератури на формування творчих задумів П. І. Чайковського
(Вінниця : Планер, 2015)
У статті розглянуто інтереси та уподобання П.І.Чайковського у галузі французької літератури, історії, театру. Розкрито місце і роль творчості французьких літераторів та поетів у формуванні естетичних поглядів та смаків ...
Odrodzenie polskiej mniejszosci narodowej na Winniczyznie w okresie niepodległosci Ukrainy
(Lublin, 2014)
W artykule podjęto próbę pokazania znaczenia i roli mniejszości narodowych, w tym polskiego, w rozwoju kultury i edukacji na terenie Winnicy na Ukrainie. Przedstawiono główne kierunki aktywności polskich stowarzyszeń ...
М. Глінка - засновник російської музичної педагогіки
(Вінниця : Нілан ЛТД, 2017)
Стаття розглядає педагогічну діяльність М.Глінки як важливу складову усього творчого шляху композитора. Розкрито процес, де вокальна педагогіка М.Глінки виростала у зв’язку із створенням та виконанням його творів, із ...
До питання історії розвитку російської музичної педагогіки
(Вінниця : ФОП Корзун Д.Ю., 2016)
На материалах эпистолярного наследия, воспоминаний и мемуаров М.Римского-Корсакова и П.Чайковского, рассматривается их педагогическая деятельность, анализируются их взгляды на проблемы музыкального образования и воспитания. ...