Інтеракція в віртуальному світі
Аннотации
Актуальною тенденцією інтеграції інформаційних технологій у навчальний процес є застосування віртуальної та доповненої реальностей. Ці технології дозволяють досягнути новий рівень викладу та обробки інформації, стимулюють діяльність мозку, вносячи в поле людського сприйняття віртуальної інформації, що сприймається як частина навколишнього світу, та підвищують рівень засвоєння знань. Головною перевагою використання даної технології в освіті науковці називають максимальне занурення в навчальний процес та максимальне сприйняття навчальної інформації. Але, через новизну теми, на сьогодні існує лише обмежена кількість наукових емпіричних досліджень, щодо застосування віртуальної та доповненої реальностей в освітніх цілях. У статті висвітлено особливості когнітивних процесів під час процесу навчання за допомогою сучасних інформаційних технологій віртуальної та доповненої реальностей. Особливу увагу приділено науковій теорії різних стилів навчання Давида Колба та поясненню особливостей їх реалізації за умов навчання у віртуальному світі. У статті проаналізовані три провідні теорії навчання – біхевіоризм, когнітивізм та конструктивізм, а також узагальнено накопичений досвід, щодо можливостей використання технологій віртуальної та доповненої реальностей в освітньому процесі. The current tendency of integration of information technologies into the educational process is the use of virtual and augmented realities. These technologies allow us to reach a new level of presentation and processing of information, stimulate brain activity, bringing into the field of human perception of virtual information, which is perceived as part of the outside world, and increase the level of assimilation of knowledge. The main advantage of using this technology in education is called the maximum immersion in the educational process and the maximum perception of educational information. But, because of the novelty of the topic, there is only a limited amount of scientific empirical research to date about the use of virtual and augmented realities for educational purposes. This paper discusses perspective educational teaching methods offered by modern information technologies: virtual and augmented reality, concerning the theory of teaching styles of David Kolb. The purpose of this article is to shed light on cognitive processes in the process of learning using virtual and augmented reality technologies, as well as to summarize the accumulated experience of scientists, regarding the possibilities of using virtual and augmented reality technologies in the educational process.
Связанные элементы
Просмотр элементов, связанных по названию, автору, создателю или теме.
-
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Коваль, М.; Koval, M. (Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)У статті розглянуто впровадження ІКТ у навчальний процес ВНЗ і відповідних засобів навчання, можливостей здійснення електронного, мобільного, всепроникаючого, «перевернутого» та змішаного навчання студентів, їхніх переваг ... -
Інновації в освіті на основі використання E-learning
Кадемія, М. Ю.; Кадемия, М. Ю.; Kademiia, M. Yu. (Київ ; Вінниця : Планер, 2015)Зростання економіки диктує необхідність такої освіти, яка готує людину до повноцінного життя в умовах змін. Перехід до інноваційного суспільства зумовлює підвищення вимог до комунікативної та інформаційної компетентності ... -
Дидактика початкової освіти
Кіт, Г. Г.; Кит, Г. Г.; Kit, G.G.; Петрович, О. Б.; Petrovich, O. B.; Карук, І. В.; Карук, И. В.; Karuk, I. V. (Вінниця : Документ Принт, 2017)У навчально-методичному посібнику для студентів спеціальності “Початкова освіта” розроблено плани практичних і лабораторних занять, практичні завдання для студентів, списки літератури до окремих тем і предмету в цілому, ...