Show simple item record

dc.contributor.authorРабенчук, Д. А.
dc.date.accessioned2021-01-16T09:20:55Z
dc.date.available2021-01-16T09:20:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationРабенчук Д. А. Педагогічні умови формування здатності майбутнього вчителя до професійно-педагогічної самооцінки : дипломна робота / Дмитро Андрійович Рабенчук ; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2016. – 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://library.vspu.net/xmlui/handle/123456789/6707
dc.descriptionОсвіта. Педагогікаuk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні обґрунтована структура здатності майбутнього вчителя до ППСО і змісту її складових, покладених в основу нормативної моделі формування означеної здатності. Зміст емоційно-ціннісної складової утворюють професійно-педагогічна спрямованість, мотивація, ціннісні орієнтації, потреби, самоставлення й уміння, що виявляються в них, і особисті якості. Зміст когнітивної складової представлений у вигляді знань про зміст і механізми ППСО, про професійно значущі особисті якості вчителя, про особливості формування самооцінки школярів про себе як майбутнього вчителя й умінь, заснованих на властивостях функціональних систем. Зміст конативної складової утворюють уміння самоаналізу, самоконтролю, саморегуляції і відповідні ним якості особистості майбутнього вчителя. У процесі дослідження ми дійшли висновку, що здатність до ППСО належить до загальних здібностей особистості, оскільки самооцінювання властиве кожній людині і здійснюється в будь-якій діяльності, здібність до професійно-педагогічної самооцінки є спеціальною здатністю, оскільки здійснюється в педагогічній діяльності. В результаті аналізу суті здатності майбутнього вчителя до ППСО ми визначили, що вказана здатність є особистісним утворенням,що інтегрує знання стосовно самооцінки, уміння і пов'язані з ними особисті якості, що дозволяють адекватно сприймати, критично оцінювати власні дії, які реалізовуються в навчальній педагогічній діяльності й забезпечують її успішність.uk_UA
dc.publisherВінниця : ВДПУuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна самооцінкаuk_UA
dc.subjectздатність до професійно-педагогічної самооцінкиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування здатності майбутнього вчителя до професійно-педагогічної самооцінки: дипломна роботаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record