Search
Now showing items 1-6 of 6
Створення і використання мультимедійного інтерактивного електронного підручника «англійська мова» (8 клас) за допомогою пропрієтарного програмного забезпечення MICROSOFT ONENOTE
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті описано використання мультимедійних технологій в навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, розглянуто структуру та показано можливості використання у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних ...
Використання інтерактивного мультимедійного електронного підручника з української мови (7 клас) у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті описано структуру інтерактивного мультимедійного підручника з української мови створеного на основі підручника «Українська мова» для 7 класу з використанням сучасного програмного забезпечення,
охарактеризовано ...
Застосування інтерактивних плакатів у процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті розглянуто можливості використання інтерактивних плакатів під час вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах, описані основні вимоги до створення і використання інтерактивних засобів навчання, ...
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті проаналізовано стан дослідження в науці проблеми використання засобів ІКТ у процесі вивчення математики, визначено роль використання засобів мультимедіа на різних етапах проведення уроків математики.
Розвиток пізнавальних інтересів учнів загальноосвітніх навчальних закладів шляхом упровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті описано можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії в загальноосвітніх навчальних закладах для розвитку пізнавальних інтересів учнів, розглянуті способи створення і ...
Розвиток іншомовної комунікативної компетенції студентів в інформаційно-освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу
(Київ-Вінниця : Планер, 2015)
У статті проводиться теоретичне обґрунтування доцільності використання можливостей інформаційно-освітнього середовища на заняттях з іноземної мови, що побудовані на країнознавчій тематиці. Аналізується ефективність методів ...