Search
Now showing items 1-6 of 6
Гуманістичне спрямування професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів юристів у процесі вивчення правових дисциплін
(Вінниця, 2014)
У дисертації проаналізовані проблеми юридичної освіти в Україні та світі, з’ясовані вимоги до особистісних і професійних якостей молодших юристів, гуманістична спрямованість системи юридичної освіти визначена як умова ...
Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в університетах Австралії
(Вінниця, 2014)
У дисертації з’ясовано ступінь наукового опрацювання проблеми професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено аналіз особливостей професійної підготовки фахівців дошкільної ...
Розвиток професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процес і фахової підготовки
(Вінниця, 2014)
У дисертації розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов (доповнення змісту фахових дисциплін професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів матеріалом, спрямованим на ...
Теорія і практика професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в системі університетської освіти Великої Британії
(Вінниця, 2014)
У дисертації здійснено цілісний системний аналіз проблеми професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в системі університетської освіти Великої Британії; обґрунтовано теоретико-методологічні засади професійної ...
Теоретичні і методичні засади формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів
(Вінниця, 2014)
Дисертацію присвячено фундаментальному дослідженню проблеми формування основ педагогічної майстерності як складової професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. У дослідженні уточнено сутність, зміст і ...
Формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму в процесі навчально-виробничої практики
(Вінниця, 2014)
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму в процесі навчально-виробничої практики.
У дисертаційній роботі визначено основні вимоги до професійної підготовки ...