Search
Now showing items 1-8 of 8
Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку
(Вінниця: ВДПУ, 2017)
У дисертаційній роботі науково обґрунтовано й розроблено науково-методичну систему підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку, що ґрунтується на положеннях акмеологічного, аксіологічного, ...
Організаційно-педагогічні умови виховання професійного обов’язку майбутніх фахівців цивільного захисту
(Вінниця: ВДПУ, 2018)
У дисертаційній роботі розкрито зміст поняття «професійний обов’язок майбутніх фахівців цивільного захисту»; визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні готовності до виконання професійного обов’язку; запропоновано ...
Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом
(Вінниця: ВДПУ, 2019)
У дисертації наведено комплексне теоретико-методологічне обґрунтування вирішення проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. Визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх ...
Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до організації дистанційного навчання
(Вінниця, 2019)
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх викладачів іноземних мов до організації дистанційного навчання.
Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель та організаційно-педагогічні ...
Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів
(Вінниця: ВДПУ, 2019)
У дисертації досліджено теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Обґрунтовано методологічні підходи й ...
Формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки у педагогічних коледжах
(Вінниця: ВДПУ, 2018)
У дисертації доведено, що виконання важливих завдань, пов’язаних з реформування освітньої галузі в Україні, потребує якісного вдосконалення системи професійної підготовки педагогічних працівників, зокрема, майбутніх учителів ...
Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики: автореф. та дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика проф. освіти"
(Вінниця (ВДПУ), 2016)
У дисертації досліджено актуальну проблему формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики. Шляхом аналізу філософської, соціологічної, ...