Search
Now showing items 1-7 of 7
Формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби у роцесі фахової підготовки
(Вінниця, 2009)
У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми з позицій психології та педагогіки; проаналізовано основні підходи до визначення поняття “професійна компетентність” та “професійні якості”; розглянуто ...
Теоретичні і методичні засади забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання
(Вінниця, 2018)
У дослідженні науково обґрунтовано й розроблено педагогічну систему забезпечення якості підготовки майбутніх учителів технологій на основі інтегрованого навчання, що складається із сукупності взаємопов’язаних компонентів: ...
Педагогічна система формування конфліктологічної культури в майбутніх фахівців технічних спеціальностей
(Вінниця, 2020)
Дисертаційне дослідження присвячене розробці та реалізації педагогічної системи формування конфліктологічної культури в процесі підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Науково обґрунтовано та визначено ...
Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у процесі фахової підготовки
(Вінниця: ВДПУ, 2020)
Дисертаційна робота присвячена проблемі формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у системі фахової підготовки. Конкретизовано зміст дефініції «правова компетентність менеджерів охорони ...
Формування фахової компетентності майбутніх техніків обчислювальних центрів у процесі вивчення спеціальних дисциплін в коледжах зв'язку
(Вінниця, 2013)
Дисертація присвячена вирішенню проблеми формування фахової компетентності майбутніх техніків обчислювальних центрів у процесі вивчення спеціальних дисциплін в коледжах зв’язку. Відповідно до завдань дослідження проаналізовано ...
Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційно-комунікаційних техгологій
(Вінниця, 2014)
У дисертації охарактеризовано шляхи формування професійної компетентності майбутніх менеджерів туризму. Визначено й обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють такому процесу: актуалізація мотивів професійного зростання ...