Show simple item record

dc.contributor.authorДобіжа, Н. В.
dc.contributor.authorДобижа, Н. В.
dc.contributor.authorDobizha, N. V.
dc.date.accessioned2017-12-01T11:58:09Z
dc.date.available2017-12-01T11:58:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifierУДК 378.064:371.311
dc.identifier.citationДобіжа Н. В. Підвищення ефективності індивідуального стилю педагогічного спілкування/ Н. В. Добіжа // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 34 / редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2011. – С. 106-111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1734
dc.descriptionІноземні мови. Педагогічне спіфлкуванняuk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються принципи підвищення ефективності індивідуального стилю педагогічного спілкування. З цією метою визначені основні фактори, які визначають успішний та неуспішний стиль спілкування та психологічні перешкоди у спілкуванні, подолання яких стає основним завданням учителя у його прагненні до ефективного стилю педагогічного спілкування.uk_UA
dc.description.abstractВ данной статье рассматриваются принципы повышения эффективности индивидуального стиля педагогического общения. С этой целью определены основные факторы, которые определяют успешный и неуспешный стиль общения и психологические препятствия в общении, преодоление которых становится основным заданием учителя в его стремлении к эффективному стилю педагогического общения.RU
dc.description.abstractIn the article there are examined the principles of efficiency increase of the individual style of pedagogical communication. With this purpose the basic factors are researched, which determine successful and not successful style of pedagogical communication; there are examined the psychological and communicative barriers, which must be overcomed if a teacher wants to get successful style of pedagogical communication.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Планер»uk_UA
dc.subjectіндивідуальний стильuk_UA
dc.subjectпедагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectефективний стиль спілкуванняuk_UA
dc.subjectпсихологічні та комунікативні бар’єриuk_UA
dc.subjectкомпенсаторний механізмuk_UA
dc.subjectдинамічність стилю спілкуванняuk_UA
dc.subjectпринципи педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectиндивидуальный стиль педагогического общенияuk_UA
dc.subjectэффективный стиль общенияuk_UA
dc.subjectпсихологические и коммуникативные барьерыuk_UA
dc.subjectкомпенсаторный механизмuk_UA
dc.subjectдинамичность стиля общенияuk_UA
dc.subjectпринципы педагогического общенияuk_UA
dc.subjectindividual style of pedagogical communicationuk_UA
dc.subjecteffective style of communicationuk_UA
dc.subjectpsychological and communicative barriersuk_UA
dc.subjectcompensatory mechanismuk_UA
dc.subjectdynamic of the style of communicationuk_UA
dc.subjectprinciples of pedagogical communicationuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності індивідуального стилю педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativeПовышение эффективности индивидуального стиля педагогического общенияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record