Підвищення ефективності індивідуального стилю педагогічного спілкування

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Добіжа, Н. В.
Добижа, Н. В.
Dobizha, N. V.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця: ТОВ «Планер»

Abstract

У даній статті розглядаються принципи підвищення ефективності індивідуального стилю педагогічного спілкування. З цією метою визначені основні фактори, які визначають успішний та неуспішний стиль спілкування та психологічні перешкоди у спілкуванні, подолання яких стає основним завданням учителя у його прагненні до ефективного стилю педагогічного спілкування.
В данной статье рассматриваются принципы повышения эффективности индивидуального стиля педагогического общения. С этой целью определены основные факторы, которые определяют успешный и неуспешный стиль общения и психологические препятствия в общении, преодоление которых становится основным заданием учителя в его стремлении к эффективному стилю педагогического общения.
In the article there are examined the principles of efficiency increase of the individual style of pedagogical communication. With this purpose the basic factors are researched, which determine successful and not successful style of pedagogical communication; there are examined the psychological and communicative barriers, which must be overcomed if a teacher wants to get successful style of pedagogical communication.

Description

Іноземні мови. Педагогічне спіфлкування

Citation

Добіжа Н. В. Підвищення ефективності індивідуального стилю педагогічного спілкування/ Н. В. Добіжа // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. – Випуск 34 / редкол.: В. І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2011. – С. 106-111.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By