Search
Now showing items 1-6 of 6
Підготовка майбутніх учителів біології до розвитку екологічної компетентності учнів основної школи
(Вінниця, 2017)
Дисертацію присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів біології до розвитку екологічної компетентності учнів основної школи. У роботі проаналізовано теоретичні засади досліджуваної проблеми, розкрито ...
Формування готовности майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями
(Глухів, 2015)
Дисертація присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. У роботі проаналізовано стан дослідження означеної проблеми на основі ...
Формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до худжожньо-творчої діяльності
(Вінниця. ВДПУ, 2019)
У дисертації теоретично й експериментально досліджено проблему
формування професійної готовності майбутніх учителів музики у
педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності. Конкретизовано
поняття ...
Формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності
(Вінниця, 2019)
У дисертації теоретично й експериментально досліджено проблему формування професійної готовності майбутніх учителів музики у педагогічних коледжах до художньо-творчої діяльності. Конкретизовано поняття «готовність майбутнього ...
Підготовка майбутніх учителів англійської мови до профільного навчання старшокласників
(Вінниця, 2020)
Дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів англійської мови до профільного навчання старшокласників. У роботі обґрунтовано й вивчено теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів англійської ...
Формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму в процесі навчально-виробничої практики
(Вінниця, 2014)
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної готовності майбутніх фахівців з туризму в процесі навчально-виробничої практики.
У дисертаційній роботі визначено основні вимоги до професійної підготовки ...