Search
Now showing items 1-6 of 6
Особливості підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
Статтю присвячено аналізу особливостей підготовки майбутніх едагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Здійснено огляд актуального стану впровадження інклюзії в Україні. Подано опис професійної підготовки, як процесу ...
Готовність учителя до інклюзії в новій українській школі
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У тезах представлено результати проведеного Інститутом освітньої аналітики онлайн-опитування серед учителів перших класів, які розпочали впроваджувати реформу Нової українську школи в контексті ступеня їхньої готовності ...
Інклюзивна освіта як форма соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті підкреслюється, що метою інклюзивної освіти є реалізація прав дітей з особливими потребами до навчання, їх інтеграція в суспільство, залучення їхніх сімей у навчальний процес.
Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
До збірника включені тези з актуальних проблем інклюзивної освіти в контексті завдань реалізації наступності дошкільної та початкової освіти, що підготовлені викладачами і студентами України та Білорусії в межах наукового ...
Організація партнерства і взаємодопомоги в освітньому процесі у роботі з дітьми із синдромом Дауна
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті розглянуті особливості роботи вихователів закладів дошкільної освіти із дітьми з синдромом Дауна. Нами наведені прийоми роботи для ефективного навчання таких дітей.
Сучасні погляди на розумову відсталість дітей та шляхи її корекції
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018-11-08)
У статті розкриті сучасні погляди на розумову відсталість дітей та шляхи їх корекції. Нами запропоновані методи та прийоми діагностики розумової відсталості дітей та їх корекція.