Організація партнерства і взаємодопомоги в освітньому процесі у роботі з дітьми із синдромом Дауна

Loading...
Thumbnail Image

Authors

Єлісєєва, Г.
Елисеева, А.
Yeliseyeva, A.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця : Меркьюрі-Поділля

Abstract

У статті розглянуті особливості роботи вихователів закладів дошкільної освіти із дітьми з синдромом Дауна. Нами наведені прийоми роботи для ефективного навчання таких дітей.
В статье рассмотрены особенности работы воспитателей учреждений дошкольного образования с детьми с синдромом Дауна. Нами приведены приемы работы для эффективного обучения таких детей.
The article deals with the peculiarities of the work of educators of pre-school establishments with children with Down syndrome. We have provided work methods for effective education of such children.

Description

Педагогіка. Інклюзивна освіта

Citation

Єлісєєва Г. Організація партнерства і взаємодопомоги в освітньому процесі у роботі з дітьми із синдромом Дауна / Г. Єлісєєва // Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 08-09 листопада 2018 р.) / редкол.: О. П. Демченко, Н. О. Комарівська, Л. В. Любчак, Л. А. Присяжнюк ; за заг. ред. О. А. Голюк. – Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018. – Вип. 1. – С. 57-60

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By