Посмотр Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія" по дате публикации
Отображаемые элементы 1-20 из 743
-
Застосування компетентнісного підходу до визначення критеріїв та показників рівня готовності майбутніх вчителів до дидактичної взаємодії з учнями
(2008)У багатьох європейських країнах сьогодні переглянуто та внесено зміни до навчальних програм задля того, щоб основні результати навчання базувались на досягненні учнями необхідних компетентностей. Більшість науковців говорять ... -
Кредитно-модульна система організації навчального процесу з математичного програмування у вінницькому торговельно-економічному інституті.
(2008)Кредитно-модульна система організації навчального процесу дає можливість розділити програмний матеріал дисципліни на модулі і перевірити засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу кожного модуля. Крім того ... -
Соціально-економічні аспекти професійного самовизначення старшокласників.
(2008)Інтеграція України в європейське співтовариство, побудова громадянського суспільства і правової держави, зростання темпів науково-технічного прогресу, впровадження ринкових форм господарювання вимагають підготовки ... -
Система дидактичних принципів – теоретична основа формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів.
(2008)Постановка завдання полягає у визначенні специфіки прояву дидактичних принципів в системі інженерно-педагогічного навчання. Мета статті – розглянути основні принципи інженерно-педагогічного навчання, які передують розробці ... -
Планування результатів навчання як одна з передеумов процесу дидактичного проектування.
(2008)Незважаючи на інтенсивні пошуки вчених з метою створення єдиної теорії педагогічного проектування, поки залишаються мало вивченими питання термінології, її змістовного наповнення, структури і функцій компонентів проектувальної ... -
Новітні технології забезпечення різноманітних видів навчальної діяльності у ВНЗ України
(2008)Акцентуючи увагу на цьому змісті наукових та практичних пошуків, варто підкреслити спорідненість мистецької і педагогічної діяльності. Не випадково провідні педагоги різних часів і народів висловлювали думку про те, що ... -
До питання про удосконалення змісту навчального матеріалу з англійської мови
(2008)Як показав аналіз літератури, зміст навчального матеріалу з англійської мови повинен відповідати відповідним загальнодидактичним та специфічним критеріям -
Теоретичні засади оцінювання навчальної діяльності шестирічних школярів.
(2008)Мета статті – виявити найбільш ефективні підходи до оцінювання навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній теорії і практиці досліджуваного періоду. -
Структура та сутність моральної свідомості особистості.
(2008)Мета статті полягає у з’ясуванні сутності та структури моральної свідомості особистості. -
Формування соціальної компетентності у процесі викладання ділової англійської мови у вищому навчальному закладі
(2008)Останнім часом серед української педагогічної громадськості точиться жвава дискусія щодо питань запровадження компетентнісного підходу в національну систему освіти. Дискусійними є питання щодо визначення термінів ... -
Оптимізація побудови основного заняття з фізичного виховання професійно-прикладної спрямованості для студентів філологічних спеціальностей.
(2008)Навчальний процес, на жаль, не завжди орієнтований на активну діяльність студентів професійно-прикладного фізичного спрямування. Традиційна система фізичного виховання не формує у студентів здатності до розвитку творчого ... -
Розвиток ідей наукового менеджменту в теорії управління та їх вплив на інноваційний розвиток освіти
(2008)Нові цілі модернізації освітньої галузі, визначені Національною доктриною розвитку освіти, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», низкою нормативних документів, спрямовані на розвиток національної ... -
Педагогічні особливості процесу формування художньо – графічних умінь та навичок дітей 6-7-річного віку.
(2008)Стаття присвячена актуальній проблемі початкової освіти – ролі образотворчого мистецтва у формуванні художньо-графічних навчань та навичок дітей 6-7-річного віку. Вибір безпосередньо зумовлений сучасними завданнями загальної ... -
Психолого-педагогічна модель процесу пізнавальної діяльності суб’єкта навчання з практичного освоєння та створення об’єктів високої складності.
(2008)Метою цієї роботи є модельний розгляд процесів навчальної діяльності на основі деталізації суб’єкта та об’єкта процесу пізнання. -
Сучасні підходи до змісту підготовки фахівців у вищій школі в Україні
(2008)У статті розглянуто питання підготовки фахівців вищої школи України, зокрема, на основі особистісно орієнтованих технологій, які є провідними положеннями сучасної освіти в умовах глобалізації та викликають необхідність ... -
Управлінські якості як економічна, соціальна і психолого -педагогічна категорія.
(2008)Сучасне виробництво потребує висококваліфікованого персоналу, чільне місце серед нього посідають перш за все управлінці. Будь-який керівник є перш за все особистістю, а формування сукупності його особистостних якостей є ... -
Культурологічний підхід як один із пріоритетних напрямів розвитку сучасної мистецької освіти.
(2008)У статті розглянуто образ «людини культури», порушується проблема культурологічного походу до професійної підготовки музиканта-педагога. -
Концептуальні засади базової педагогічної освіти
(2008)У статті з позицій особистісного підходу обґрунтовано концептуальні засади сучасної базової педагогічної освіти майбутнього вчителя. -
Психолого-педагогічна характеристика девіантної поведінки молодших школярів.
(2008)Проблема девіантної поведінки посідає провідне місце серед актуальних та є одним із невирішених завдань психолого-педагогічної науки. Про це свідчить соціальний процес «народження», зокрема, такого типу сучасної молодої ...