Search
Now showing items 1-2 of 2
Ігрові елементи на уроках трудового навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021)
У статті обґрунтовано об’єктивну необхідність долучення учнів закладів загальної середньої освіти до ігрової діяльності на уроках трудового навчання з метою активізації їхньої навчально-пізнавальної діяльності; визначено ...
Готовність майбутніх учителів трудового навчання та технологій до реалізації індивідуально-диференційованого підходу в освітньому процесі
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020)
У статті розкрито зміст понять, що характеризують індивідуалізацію та диференціацію навчання; схарактеризовано види диференціювання, можливі способи організації диференційованого навчання в закладах загальної середньої ...