Browsing Факультет мистецтв і художньо-освітніх технологій by Subject "pedagogical conditions"
Now showing items 1-11 of 11
-
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх учителів у процесі позааудиторної художньої діяльності
(Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського., 2012)У статті представлено результати експериментальної перевірки ефективності педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх учителів у позааудиторній художній діяльності. -
Змістовні компоненти та педагогічні умови формування у майбутніх учителів трудового навчання та технологій проектної культури
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)У статті наведено визначення поняття «проектна культура вчителя трудового навчання та технологій»; визначено змістовні компоненти формування у студентів проектної культури; сформульовано та обґрунтовано педагогічні умови ... -
Методологічні основи навчання майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва орнаментальної композиції плетеного гачком мережива
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»., 2020)У статті обґрунтовано об’єктивну доцільність, методологічні особливості навчання майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва ... -
Педагогічні та музично-естетичні вимоги до формування розвивального середовища професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
(Київ-Вінниця: ФОП Тарнашинський О.В., 2017)У статті розглядаються педагогічні та музично-естетичні вимоги формування розвивального середовища професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, професійне спрямування спеціальних предметів в освітньому ... -
Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя мистецьких дисциплін
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018)В статті автор порушує проблему професійного становлення майбутнього вчителя мистецьких дисциплін, розглядає професійне спрямування спеціальних предметів в освітньому процесі мистецького факультету на основі посилення ... -
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів у загальноосвітніх закладах.
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018)У статті обґрунтовані педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. Аналіз літературних джерел показує, ... -
Педагогічні умови формування емоційної культури молодших школярів
(Вінниця: ВДПУ, 2018)Автор статті досліджує педагогічні умови формування емоційної культури молодших школярів у їх музичній позашкільній діяльності. У статті виокремлюються специфічні педагогічні завдання вчителя, якими визначаються доцільні ... -
Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021)У даній статті обґрунтовано педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва та висвітлено наукові погляди з означеної проблематики, що стали підґрунтям для подальшого дослідження. -
Педагогічні умови формування творчих здібностей учнів засобами художньої кераміки у позашкільних навчальних закладах: магістерська робота
(Вінниця: ВДПУ, 2020)У магістерській роботі розглянуто педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів засобами художньої кераміки у позашкільних навчальних закладах і методика їх реалізації. Доведено гіпотезу ефективного формування творчих ... -
Розвиток технологічних компетентностей учнів профільної школи в процесі навчання художньої обробки деревини
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2023)В статті розглядаються аспекти формування технологічних компетентностей учнів профільної школи в процесі навчання художньої обробки деревини. Встановлено, що цей профіль навчання має свою специфіку щодо гармонійного поєднання ... -
Формування творчих умінь учнів підліткового віку у процесі музично-театральної діяльності: дипломна робота
(Вінниця: ВДПУ, 2018)У дипломній роботі проаналізовано різні підходи науковців та практиків до трактування понять «уміння», «творчі уміння», «музично-театральна діяльність». У результаті теоретичного аналізу автором розроблено, науково ...