Show simple item record

dc.contributor.authorКолеснік, К. А.
dc.contributor.authorКолесник, К. А.
dc.contributor.authorKolesnik, K. A.
dc.date.accessioned2017-07-21T11:53:29Z
dc.date.available2017-07-21T11:53:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКолеснік К. Особливості впровадження в освітній процес фронтальних, групових індивідуальних форм організації молодших школярів / К. Колеснік // Студентський науковий вісник. Серія: Педагогіка, психологія та фахові методики : зб. тез та статей / редкол. : Н. А. Дусь [та ін.]. – Бар : Редакційно-видавничий центр Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського, 2016. – Випуск 7. – С. 30-33uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/829
dc.descriptionПочаткова школа. Форми та методи навчанняuk_UA
dc.description.abstractУдосконалення форм організації навчальної діяльності науковці передусім пов’язують із оновленням групової та парної форм. Реалізація інтерактивного підходу щодо організації навчання дає змогу, не знижуючи вимог програми, зробити навчальний процес для молодших школярів цікавим. Умовою успішної навчальної діяльності учнів є поєднання їх колективних, групових, парних та індивідуальних форм організації навчально-пізнавальної діяльності. Такі уроки дають можливість не тільки підвищити інтерес учнів до навчальної дисципліни, але й розвивати творчість, самостійність школярів, навчати їх роботі з різними джерелами знань (енциклопедіями, словниками, довідниками, пізнавальною літературою тощо). Різноманітні форми організації навчання збільшують активність дітей у процесі навчання.uk_UA
dc.description.abstractСовершенствование форм организации учебной деятельности ученые прежде всего связывают с обновлением групповой и парной форм. Реализация интерактивного подхода к организации обучения позволяет, не снижая требований программы, сделать учебный процесс для младших школьников интересным. Условием успешной учебной деятельности учащихся является сочетание их коллективных, групповых, парных и индивидуальных форм организации учебно-познавательной деятельности. Такие уроки дают возможность не только повысить интерес учащихся к учебной дисциплины, но и развивать творчество, самостоятельность школьников, учить их работе с различными источниками знаний (энциклопедиями, словарями, справочниками, познавательной литературой и т.д.). Различные формы организации обучения увеличивают активность детей в процессе обучения.ru
dc.description.abstractFirst of all, the improvement of the forms of organization of academic activities is associated with the renewal of group and even forms. The implementation of an interactive training approach allows you to make the learning process interesting for junior students without lowering the requirements of the program. The condition of successful academic activity of students is a combination of their collective, group, paired and individual forms of organization of educational and cognitive activity. Such lessons provide an opportunity not only to raise students' interest in the discipline, but also to develop creativity, student autonomy, to teach them to work with different sources of knowledge (encyclopedias, dictionaries, reference books, cognitive literature, etc.). Various forms of learning organization increase the activity of children in the learning process.en
dc.publisherБар : Редакційно-видавничий центр Барського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Михайла Грушевськогоuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectформи та методи навчанняuk_UA
dc.subjectперевірка знаньuk_UA
dc.subjectначальная школаuk_UA
dc.subjectмладшие школьникиuk_UA
dc.subjectформы и методы обученияuk_UA
dc.subjectпроверка знанийuk_UA
dc.subjectelementary schooluk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.subjectforms and methods of teachinguk_UA
dc.subjectchecking knowledgeuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження в освітній процес фронтальних, групових індивідуальних форм організації молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности внедрения в образовательный процесс фронтальных, групповых индивидуальных форм организации младших школьниковuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of introducing in the educational process frontal, group, individual forms of organization of junior pupilsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record