Показать сокращенную информацию
Образотворче мистецтво як основний аспект формування просторового мислення у молодших школярів
dc.contributor.author | Лоза, О. | |
dc.contributor.author | Ліхіцька, Л.М. | |
dc.contributor.author | Loza, A. | |
dc.contributor.author | Likhitska, L.M. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T20:11:53Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T20:11:53Z | |
dc.date.issued | 2019-10-10 | |
dc.identifier.citation | Лоза О., Ліхіцька Л.М. Образотворче мистецтво як основний аспект формування просторового мислення у молодших школярів / Л.М. Ліхіцька, О. Лоза // Наукові записки: Збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів факультету дошкільної, початкової освіти та мистецтв. Серія «Мистецтво», /відп. Л.В.Старовойт. – Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2019. – С.96-100. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6243 | |
dc.description | початкова школа; образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою статті є дослідження необхідності формування у дітей молодшого шкільного віку просторового мислення на уроках образотворчого мистецтва, як сполучної ланки при роботі з просторовими образами в системі загальноосвітніх дисциплін. | uk_UA |
dc.description.abstract | The aim of the article is to study the need for the formation of children of primary school age spatial thinking in art lessons, as a link in working with spatial images in the system of general education disciplines. | en |
dc.publisher | Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2018 | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | просторове мислення | uk_UA |
dc.subject | junior high school students | uk_UA |
dc.subject | fine arts | uk_UA |
dc.subject | spatial thinking | uk_UA |
dc.title | Образотворче мистецтво як основний аспект формування просторового мислення у молодших школярів | uk_UA |
dc.title.alternative | Fine arts as the main aspect of the formation of spatial thinking in junior high school students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |